Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt ridetøj design

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

at Hej alle

Jeg vil høre om, der er nogen herinde, som har kendskab til en tøjfabrik i Danmark, som kunne være interesseret i arbejde

med et nyskabende produkt indenfor ridetøj /sikkerhed?

Jeg står klar med design- og produktegenskab - og en hel klar holdning, at det skal produceres i Danmark.

mvh Dufa.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 15:50

Dufa:
og en hel klar holdning, at det skal produceres i Danmark.

Fin holdning men desværre nok ikke realistisk, da der ikke findes mange sysstuer mere, udover det gør den danske løn at produkterne ofte bliver alt for dyre.

Tilmeldt 5. Sep 17
Skrevet kl. 16:02

Tak for at du gav dig tid at svare. Har du måske et godt alternativ- når nu Danmark er "for dyr" ( jeg tænkte med al den robotteknologi, så er/var dk bed at komme på banen igen)

Pft
Dufa

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 16:06

Selve syningen er stadig manuelt arbejde, så nej.

Det burde være muligt at finde en producent indenfor EU f.eks Portugal eller de baltiske lande. Alternativt Tyrkiet.

At finde den rette producent afhænger jo meget af hvad du skal have lavet, du skriver ridetøj / sikkerhed hvad dækker det over? hvad type materialer er der tale om ?

Tilmeldt 5. Sep 17
Skrevet kl. 16:42

Jeg må holde selve egenskaberne tæt .. da jeg er lidt nervøs for hvem som læser med herinde.. om du forstår ..

Men jeg tager dine råd med i min overvejelser ..
for egentlig tror jeg at folk gerne vil betale lidt ekstra - når de ser og mærket kvalitet.,

Men igen tak for dit svar
Dufa

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 18:30

Så dælme svært at hjælpe dig videre når du ikke tør sige noget om hvad det er du skal have lavet mht. materialer / forarbejdning.  Hvordan tør du så outsource produktionen, de kunne jo løbe med ideen - har du tænkt på det?  Din tankegang er desværre ret typisk for nybegyndere, men det ofte bliver til en stor hæmsko.  

prøv at se Thorborgs video 

Kvalitet har intet at gøre med hvor varen syes henne, det handler om både materialer og forarbejdning.  

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:31

Hej Dufa

Jeg synes, du bør droppe din idé om, at det absolut skal produceres i Danmark.

Vi er gode til rigtig mange ting i Danmark, bl.a. design, men når det kommer til produktion af tøj, er der mange lande inden for EU, hvor produktionen kan gøres billigere end i Danmark uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Det lyder meget spændende dit produkt. Jeg forestiller mig en blanding mellem almindeligt ridetøj og motorcykeltøj, som beskytter en mod fald på motorcyklen.

Tilmeldt 5. Sep 17
Skrevet kl. 21:12

Der bliver taget designpatent og der skal underskrives en aftale.

Jeg har brandt mig en gang .. med en slags hovstøvle, hvor jeg præsenterede mit produkt - som tegning og med materiale .. fik at vide at de allerede var igang med et lignende produkt .. et år efter - var et lignende produkt på markedet...

Siger ikke at de lånte fra mig., meeeenn

Og den ide jeg har nu - gælder det om at være først på markedet!

Hilsen
Dufa

Tilmeldt 5. Sep 17
Skrevet kl. 21:14

Hej

Tak for jeres svar ..

Jeg har fået nogle brugbare svar?

Der er iøvrigt oprettet CVR - hjemmeside er på tegnebrættet - andre produkter, som ligger fint i tråd med dette tøj... bliver produceret indenfor ti uger (dansk fabrik) -

Så til klippet med Thorborg - handler ikke om mig ... vi er nogen som tør satse!

Jeg ville bare høre herinde om der var nogen som kender en fabrik, som kunne tænke sig at få en ordre.
Hilsen
Dufa

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 22:00

Det er godt at høre, at du fundet en dansk fabrik!

Der er bestemt også fordele ved en dansk fabrik, bl.a. går kommunikationen nemmere, så man kan undgå misforståelser.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)