Hej |
Tænk som din kunde (hvad ville du selv føle var retfærdigt) jeg ville nok selv være glad og tilfreds med at få 50% af pengene igen
Hej |
Tænk som din kunde (hvad ville du selv føle var retfærdigt) jeg ville nok selv være glad og tilfreds med at få 50% af pengene igen |
Først og fremmest vil der sikkert kunne være diskussion om ER den 80-90% færdig. Det synes du, men den der evt skal videreudvikle synes det måske ikke Dernæst er spørgsmålet, KAN en anden arbejde videre ud fra det du har lavet, eller skal en anden starte helt forfra For mig lyder det helt galt at noget er 80-90% færdigt og du driver PMV og så kan du af "personlige årsager" ikke lave de sidste 10-20%. Jeg ville som kunde blive forbandet pænt sagt, og kræve alt tilbage - lige som kunden måske tilmed kunne kræve erstatning fordi en anden nu siger det vil koste meget mere end du lovede siden for vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
En aftale om udarbejdelse af en individuelt tilpasset hjemmeside er en tjenesteydelse. Hvis hjemmesiden har en værdi for kunden, har kunden ikke krav på at få alle penge tilbage, men kunden har krav på at få et afslag i prisen. Det er dog svært at sige, hvor meget afslaget skal være på. Det er derfor sikrest at indgå en aftale med kunden om et afslag eller betale alle pengene tilbage. Har du overvejet at betale en anden for at færdiggøre den? |
Jeg ville give lige præcis 0 kr., hvis jeg var kunden i den sag. Hvis du vil løse det ordentligt, så find selv én, som kan lave opgaven færdig og betal ham for det - på den måde får kunden løst sit problem, og du får løst dit. VH Hans |
Hvad normal pli er Lasse, jo nu skal du høre normal pli er at levere det man har aftalt, formår du ikke af diverse grunde selv at levere produktet så må du jo betale dig fra at andre gør det for dig. Ellers 100% tilbagebetaling, at du siger det er 80-90% færdigt, er meget usikkert en ny programmør vil formentlig også kode store dele om for at passe med hand stil derudover kommer løbende support på fejl og mangler vel oven i som du også skylder kunden. Og personlige omstændigheder, altså med mindre du skal ind og brumme den så er der ikke noget der holder der. Bevares dødsfald sygdom etc kan da udskyde processen med et par uger, men ellers lyder det jo blot som en dårlig undskyldning. Naturligvis står der intet i jeres aftale om opsigelse af aftale. Omvendt kan køber jo heller ikke komme og sige hov det var ikke hvad vi ville ha vi droppe bare aftalen vel. Det er da logik for burhøns. |
Nu kender vi ikke dine personlige grunde og det er heller ikke noget vi her skal blande os i, men jeg vil i din situation virkelig overveje om det ikke var muligt at færdiggøre de sidste 20% |
I tidligere indlæg beskriver du dig selv som "rookie". Har du ramt "muren" som følge heraf? Så er der kun et at gøre. Returner pengene! |
Jeg ville aldrig lave aftale med nogen, der i sin kontrakt skriver, at han muligvis bakker ud. |