Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan vil i markedsføre mig

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har endnu engang brug for lidt hjælp fra jer.

Spørgsmålet er :

Hvordan i vil markedsføre min shop så den bliver mere synlig på nettet og dermed også genere flere salg

 https://www.petitflora.dk/

Største delen af mit børnetøj designer og syr jeg selv - og børnetøjsbranchen er jo meget hård.

Jeg mangler lige "guldkornet" til den rette markedsføring af unikt børnetøj.

På forhånd tak.

Venlig Hilsen

Anja

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kommer nok ikke uden om at skulle ud på Instagram og Pinterst og fange nogle følgere her.

Tag nogle personlige billeder og krydre dem med en historie og start der.

En anden god måde er AdWords. Her kan du teste nogle forskellige søgeord og tracke hvilke der bliver til salg. Vælg disse ud og skru op for budgettet.

Når du har en god liste med søgeord der giver salg via AdWords kan du begynde at fokuserer på at få disse op på den organiske del af Google = SEO.

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Mange tak for dit svar.

Jeg er på Instagram og Facebook og ligger meget op.

Men jeg tænker om SEO er lidt "spildt" krudt og bruge når det er mit eget brand?

Vh Anja

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Jeg har arbejdet for flere kunder i din branche. Den er rigtig hård. Men det hele er et spørgsmål om at gøre processen nem og enkel for den almene mor, der kan blive forstyrret når som helst.

Der er rigtig mange faktorer på din webshop, der bl.a. hæver tiden markant for hvor lang tid det tager at lægge en ordre hos dig. 

Du får lige 3 hurtige:
1. Optimér dit købsflow fra start til slut. Det skal være meget mere smertefrit.
2. Få lavet et re-design af hele kurv-siden. 
3. Få lavet en helt ny navigation, der er mere overskuelig. Evt. en såkaldt "mega-menu".

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

TUSIND tak for dit svar - dejligt med noget jeg kan rette. 

Vh Anja

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

I første omgang vil jeg heller ikke anbefale SEO, men i stedet fokuserer på AdWords. 

At det er dit eget brand gør ikke det store her. Du har stadig produkter som folk søger på f.eks" leggins med blomsterprint"

Det er nok ikke flere 100 der søger netop efter det om dagen, men det er værd at tage med og med AdWords ligger du i toppen med det samme her.

Så mit råd er at få sat nogle adwords kampagner op med de produkter du har. Ikke brug dit brandnavn, men brug de ord der beskriver dine produkter og som passer bedst til dem (bukser, farver, størrelser) etc.

Når du så har noget data her at arbejde ud fra kan du overveje at optimere de søgeord der giver et godt afkast, så disse bliver fundet bedre på den organiske del af Google også.

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Tusind tak for endnu et svar.

Det giver rigtig god mening med Adwords.

Jeg har lige fået sat Facebook Retargeting op også, håber også det kan give noget.

Vh Anja

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Det var så lidt.

Det er ekstremt vigtigt at have Facebook retageting sat op fra start af, så det er helt perfekt! 

Et andet godt råd vil være at få sat Google remarketing korrekt op også fra start af.

Det gør at du kan "forfølge" den traffik som kommer ind på din shop efterfølgende, hvilket er MEGET vigtigt når du f.eks betaler pr. klik for traffik via AdWords.

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang tusind tak for svar.

Det er dejligt med en masse brugbart.

Vh Anja

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen årsag :) 

Knæk og bræk med det hele!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)