Jeg har arbejdet for flere kunder i din branche. Den er rigtig hård. Men det hele er et spørgsmål om at gøre processen nem og enkel for den almene mor, der kan blive forstyrret når som helst.
Der er rigtig mange faktorer på din webshop, der bl.a. hæver tiden markant for hvor lang tid det tager at lægge en ordre hos dig.
Du får lige 3 hurtige: 1. Optimér dit købsflow fra start til slut. Det skal være meget mere smertefrit. 2. Få lavet et re-design af hele kurv-siden. 3. Få lavet en helt ny navigation, der er mere overskuelig. Evt. en såkaldt "mega-menu".
I første omgang vil jeg heller ikke anbefale SEO, men i stedet fokuserer på AdWords.
At det er dit eget brand gør ikke det store her. Du har stadig produkter som folk søger på f.eks" leggins med blomsterprint"
Det er nok ikke flere 100 der søger netop efter det om dagen, men det er værd at tage med og med AdWords ligger du i toppen med det samme her.
Så mit råd er at få sat nogle adwords kampagner op med de produkter du har. Ikke brug dit brandnavn, men brug de ord der beskriver dine produkter og som passer bedst til dem (bukser, farver, størrelser) etc.
Når du så har noget data her at arbejde ud fra kan du overveje at optimere de søgeord der giver et godt afkast, så disse bliver fundet bedre på den organiske del af Google også.
Det er ekstremt vigtigt at have Facebook retageting sat op fra start af, så det er helt perfekt!
Et andet godt råd vil være at få sat Google remarketing korrekt op også fra start af.
Det gør at du kan "forfølge" den traffik som kommer ind på din shop efterfølgende, hvilket er MEGET vigtigt når du f.eks betaler pr. klik for traffik via AdWords.