Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg føler mig alt for usikker.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg og min kamerat går med den her plan i hovedet. 

Vi vil starte et reklame firma. 

Hvad går det ud på? 

Det går ud på at vi vil have en aftale med så mange fysiske butikker i danmark som muligt. Når et firma så henvender sig til os ,så er planen meget simpel. De fortæller hvor de vil have reklamen op. Derefter sender vi en stak plakater med reklamen ud til alle de fysiske butikker vi har en aftale med i det område. Så skal butikken derefter sætte den op på deres væg i den periode som er blevet aftalt. Butikken får selvfølgelig 50% af indtjeningen på deres plakat. Vi regner ikke med at H&M vil gå med på den. Men feks. emilios pizzeria på østerbro.

Jeg føler mig dog lidt usikker på om det egentlig kommer til at fungere og om jeg kommer til at spilde min tid.

Mine spørgsmål til jer.

Hvis i havde en lille fysisk butik ville i så sætte en reklame op?

Er der overhovedet nogle chance for at store virksomheder som feks. Nordisk film ville reklamere på vores plakat spots?

er der nogen lovgivninger mht. til at reklamere som jeg har overset som kunne være rar at vide. (indtil videre kan jeg kun se at det er lovligt)

Hvor meget skulle en plakat koste at annoncere på i en måned i et pizzeria med 40 besøgende om dage. Hvad synes i?

Ville i annoncere med jeres firma? (evt. i jeres lokalområde)

_____________

Mvh. en forvirret 18 årig dreng. Som prøver at iværksætte.

Jeg beklager at jeg ikke er den bedste til at formulere mig på skrift.

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

minfineven:
Hvis i havde en lille fysisk butik ville i så sætte en reklame op?

Nej

minfineven:
Er der overhovedet nogle chance for at store virksomheder som feks. Nordisk film ville reklamere på vores plakat spots?

Nej, denne form for markedsføring konverterer meget dårlig, så man skal ramme ekstremt mange, før man kan får en værdi.

Medier som tv og aviser kan bruges til den form markedsføring, men en plakat i nogle få små butikker, vil ikke give nævneværdig flere kunder.

minfineven:
Hvor meget skulle en plakat koste at annoncere på i en måned i et pizzeria med 40 besøgende om dage. Hvad synes i?

Det kan dårligt betale sig at trykke plakaten, når målgruppen er så lille.

Mit gæt på konvertering er: 40 kunder x 30 dage x 0,1% = 1,2 kunder pr. måned.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)