Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords, pixels, instagram osv

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har åbnet en webshop med salg af rideudstyr. Nu er jeg nået dertil, hvor jeg skal have gjort shoppen synlig på de sociale medier. Jeg har forsøgt at lære google adwords, seo, pixels osv, men det er simpelthen for avanceret og jeg kan bare ikke få det til at fungere. Jeg har virkelig brug for nogle gode råd. Måske en som kan anbefale et firma, som kan hyres til dette?

Tilmeldt 2. Sep 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! 

Lyder spændende. Havde også selv rigtigt svært ved at annoncere og finde ud af det med pixels og retargeting mv på FB. Jeg gik selv på udkig og fandt så en virksomhed, som hedder Bonzer, der netop udfyldte hvad jeg søgte. Det er selvfølgelig ret personligt, hvem og hvad man vælger, men jeg vil klart anbefale det her på baggrund af deres resultater og professionalisme. Deres hjemmeside hedder http://bonzer.dk. Sig også gerne til, hvis du skal bruge et nummer på min kontaktperson derinde fra.

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidiba,

Det kan jeg også godt forstå. Digital marketing er en stor verden, hvor der er rigtig meget at lære og gøre. Og det ændrer og udvikler sig hver dag. Men det er også super spændende for os som arbejder med det hver dag Smile

Det vil være super, hvis du skriver lidt flere detaljer om hvad dine behov er, hvilke platforme du gerne vil på osv., og ikke mindst hvilke budgetter du har til både selve annonceringen, men også til dem som skal hjælpe dig. Så er det nemmere at finde ud af, om der vil være et godt fit Smile

Under alle omstændigheder, som skal jeg gerne give dig et par tips ang. AdWords, Facebook, SEO, Pixels osv., ganske gratis. Du kontakter mig bare.

Med venlig hilsen,

Jacob

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 65
Fra  Morningscore ApS Morningtrain ApS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du finder det advanceret har du, roughly said, 3 muligheder:

1. Holde dig fra det og fokusere på andre salgskanaler.

2. Vælge en kanal og starte med denne. Jeg ville umiddelbart anbefale Adwords og specielt Google Shopping, hvis du vil se resultater med det samme. Overvej at tage til et kursus eller workshop i brugen af disse.

3. Købe vejledning / udførsel hos et bureau som os selv. Har du en lav omsætning er dette naturligvis dyrt - uden teknisk flair, betaler det sig dog gerne i det lange løb.

Tilmeldt 9. Nov 16
Indlæg ialt: 13
Fra  Mezia Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi, 

Som så mange af de andre er jeg og mit team også dygtig til Facebook annoncering, Google Adwords osv. 
Der er flere forskellige muligheder og jeg vil meget gerne hjælpe dig med at øge dit salg. 
Du kan læse mere om mig og min virksomhed på Mezia.dk
Skulle du finde det spændende, er jeg at træffe på mk@mezia.dk  

Fortsat god dag, og uanset hvad, så held og lykke med det hele :) 
Venlig hilsen 
Mikkel Kjærsgaard 
Mezia I/S

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)