Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mlm

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er multilevelmarketing altid en dårlig ide? Hvis produktet er godt... mvh Pernille

Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sker ofte at produktet vælges, fordi man er tilhænger af mlm konceptet, i de tilfælde er det oftest en dårlig ide.

men er produktet godt, og beskyttet mod kopister og hvis kunden rent faktisk får værdi til prisen, kan jeg ikke se problemet.

men tænker at man let kommer til at slide på sit netværk, hvis ikke man er mere kreativ i sin afsætning.

og så skal man fokusere på de koncepter hvor det handler om at sælge, fremfor at "man" tjener penge ved at genere sine medmennesker om at hoppe på affiliate planen..

men vær varsom, - kunne aldrig selv drømme om at røre konceptet... ideen overordnet er fantastisk, - tjen penge ved at andre arbejder.. bare sjældent det rent faktisk fungerer, og tiden kontra indtægt hænger sjældent sammen.

Tilmeldt 31. Aug 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit indlæg

Produktet virker virkelig godt, så ingen problemer der.

Jeg ville foretrække at sælge det på "vanlig" vis - da jeg tror, at det vil gå som varmt brød, men det er bare ikke setuppet, og det vil ikke give mig en fortjeneste af betragtelig størrelse.

Jeg får lidt flere øjne på detaljerne, og enten kaster jeg mig ud i det eller også kaster jeg det bort.

Pyramider er jeg ikke fan af.

mvh. pernille 

Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Pernille

den er altid svær.. skal man ud og skabe behovet, er det oftest hårdt arbejde, - er behovet der allerede

så er det hård konkurrence.

jeg har været samme sted som dig, og valgte at gå ind i det, - produktet var fantastisk, og folk var virkelig imponeret,

men dette var et nyt selskab, og motoren bagved var simpelthen for lille.

jeg omsatte for 7-800.000kr det år hvor jeg solgte mest, - sideløbende med mit hverdagsjob, -

men da alt blev gjort op, var overskuddet så beskedent at det ikke var umagen værd, ift den tid jeg havde brugt på det.

men.. der findes jo mange velansete selskaber der driver salget via mlm, og flere af dem er endda børsnoterede. tror vi slås lidt med janteloven herhjemme på det koncept, - i udlandet er det mere velanset.

mit bedste råd er at du skal tænke dig om, vær kritisk, og undlade at have for mange penge investeret, og måske arbejde lidt med bestillinger, fremfor hurtig levering.. indtil du ved hvad der sælger, og hvad der ikke sælger. tænk lean ind i dit startsetup, så du ikke brænder fingrene på varelager og andet "spild".. :-)

Tilmeldt 31. Aug 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode betragtninger. Mange tak. Det foregår via post. Jeg har intet lager.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)