Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer til hvordan jeg finder nogle sponsore?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,
Jeg har indvilliget i at prøve at finde nogle sponsore til min søns ishockeyhold der holder til i Rødovre.
Han er lige rykket op på u13 men konkurrencen er ikke meget stor i Danmark, så planen er at der skal en masse svenske turneringer, til at udvikle dem mere.
Så jeg skal finde nogle der vil sponsere penge og/eller busser til udlån.
Vi kunne tilbyde at firmaer fik print på træningstøjet eller links fra vores site, men ved ellers ikke hvordan den skal sælges eller hvordan man tager fat i folk.

Håber at nogle af jer kan hjælpe.

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er vel på den hårde måde: Ring hver enkelte virksomhed op.

Hvis i har en hjemmeside kan i også skrive at i søger der, men ville mene det mest effektive er at ringe hver enkelte firma op og be om at tale med en der har med sponsorater at gøre

Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørg alle forældre med børn på holdet om de kender nogle virksomhedsejere. Start med det nære netværk og bliv klogere. Min erfaring er at folk gerne vil hjælpe/støtte så længe de har en relation til holdet eller kender nogen som har det. Held og lykke med det :)

Besøg Lost in London - Din insiderguide til London

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Problematikken her er jo lidt at sponsor intet får retur for sine penge.

Og det der efterspørgers er busrejser for ja nu skrives der en masse svenske turneringer.

En enkelt tur retur over broen står alene i næsten 3000. Derudover koster busleje og chauffør så hvis vi bare siger at det i beder om koster omkring 10k pr tur. Så er vi jo nemt oppe i at det i siger er sponsorater for over 100.000 kroner.

Det er næppe nogensinde realistisk med mindre i løber ind i palles gavebod.

Dertil kan virksomheden ikke trække sponsorartet fra da de ikke kan påvise at de får noget ud af det.

så det i basalt set søger er nogle der vil forære jer et kæmpe beløb uden at få noget for pengene.

Et sponsorart skal modsvare det virksomheden betaler jer a udgifter, her taler vi om ja måske 100.000 om så i delte flyers ud til samtlige hustande i kommunen med firmaets navn og logo så var vi ikke i nærheden af noget der ville blive godkendt.

Sorry men det i søger er urealistisk.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

NielsNL:

Spørg alle forældre med børn på holdet om de kender nogle virksomhedsejere. Start med det nære netværk og bliv klogere. Min erfaring er at folk gerne vil hjælpe/støtte så længe de har en relation til holdet eller kender nogen som har det. Held og lykke med det :)

Ja, det er en god ide. Jeg spurgte min egen chef som uden at ville have noget igen gerne bare ville give 1000 kr. så det er nok der vi skal starte.

Tak.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sunbao:

Problematikken her er jo lidt at sponsor intet får retur for sine penge.

Og det der efterspørgers er busrejser for ja nu skrives der en masse svenske turneringer.

En enkelt tur retur over broen står alene i næsten 3000. Derudover koster busleje og chauffør så hvis vi bare siger at det i beder om koster omkring 10k pr tur. Så er vi jo nemt oppe i at det i siger er sponsorater for over 100.000 kroner.

Det er næppe nogensinde realistisk med mindre i løber ind i palles gavebod.

Dertil kan virksomheden ikke trække sponsorartet fra da de ikke kan påvise at de får noget ud af det.

så det i basalt set søger er nogle der vil forære jer et kæmpe beløb uden at få noget for pengene.

Et sponsorart skal modsvare det virksomheden betaler jer a udgifter, her taler vi om ja måske 100.000 om så i delte flyers ud til samtlige hustande i kommunen med firmaets navn og logo så var vi ikke i nærheden af noget der ville blive godkendt.

Sorry men det i søger er urealistisk.

Nej, jeg tænker ikke at der er nogle der vil stille busser til rådighed ved alle arrangementer, men enkelte er selvfølgelig også en stor hjælp.
Så du mener ikke at man skulle tage fat i busselskaber, selvom nogle fra holdet selv kunne køre bussen?
Jeg har stykket nogle sponsorpakker sammen, så vi i hvert fald giver noget af værdi til folk/virksomheder, men vi er nede i at bede om midler til sponsorpakkerne fra 2500-10.000 kr.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)