Kære alle Søger efter en uvildig it-rådgiver Nogen der kender nogle? Vh. |
alkle:uvildig it-rådgiver
Inden for hvilket område?
Inden for hvilket område? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Min kammerat Morten kan helt sikkert hjælpe. Han har været tidligere partneransvarlig inde hos e-conomic og har kæmpe indsigt i hele den store IT software-jungle af systemer der findes. Han har lige startet virksomhed netop på baggrund af hans indsigt i alle de systemer: https://bizzz.dk/ Hans direkte nummer er 8843 2037 |
Tak for fiffet ;-) Forstiller mig en a la forsikringsmægler... |
Lige dem du nævner der kender han ikke indgående/helt i dybden, så skal du have fat i hans partner Christian som er mere nørden på det område :) Men jeg ved jo ikke hvor specifikke spørgsmål du har i tankerne, så det er lidt svært at sige om han vil kunne svare på det, men du kan altid prøve :) |
Du er meget velkommen til at give mig et kald på 70 505 404, jeg har arbejdet indgående med de fleste af de systemer du nævner samt mange andre så har et godt bredt IT kendskab, ud over det har jeg mange års erfaring i forretningsudvikling som nok er det der er mest behov for for at afdække behov. Det er dog systemer som spænder meget bredt, både i pris og funktionalitet så den første opgave er at finde ud af hvad du skal bruge det til og et budget, for der skal en meget god grund til at tale SAP og Oracle hvis man har et lille firma som omsætter for 5K per måned. Med venlig hilsen René Pagh PS: Er ikke interesseret i at sælge systemer ind, men rådgiver gerne.
|