Det ser umiddelbart ud som om, at det her ville være et passende forum at sprede, hvad der for meget har været en fantastisk budskab. For to måneder siden, faldt jeg over et medlemsskab til Global resorts network. De har 5000 fire og fem stjernet hoteller i hele verden, som du med et livstids medlemskab så får for 299-699$ om ugen. Men det var ikke det der tiltrak mig, for med et medlemsskab får du retten til at referer til det, og dermed 1000$ i kompensation pr. salg, stort set hele vejen ned gennem din linje. Jeg forstår fuldstændig, hvis nogen allerede her løfter en pege finger, for det lyder næsten for godt. Derfor foreslår jeg, at i rent faktisk kigger på det automatiske system de har sat op, før i udtaler jeg. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at starte en sund dialog, men det er svært, hvis der sidder selvretfærdige og bedrevidende mennesker og hakker ned på idéen, uden rent faktisk at have sat sig ind i det. Til dem der bare vil se de fantastiske rejser(jeg skal til hawaii i uge8!!); http://www.traveltheworldinluxury.com Og til dem der er mest interesseret i forretningensdelen; www.forretningsterminalen.com Begge sider er det samme sted, bare i underkategorier og med forskellige domains..
Ser frem til at høre jeres holdninger omkring det. Skal siges at jeg har lavet 7 her i de første 60 dage. Kunne sagtens have været mindre, men kunne i den grad også have været flere.. Jeg er først ved at komme igang nu :`)
André Kristensen aw.kristensen@businessterminal.org |
Giv mig jeres mening!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)