Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping. Moms og mere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

som overskriften skriver så overvejer jeg og lave en dropship side hvor jeg vil sælge fitness beklædning og udstyre. 

Jeg har tænkt mig kun og fokusere på det armerkanske markede ind til videre da marketing og priser vil være nemmer og håndtere.

jeg vil bruge stripe som betalings system til og modtage kort samt så PayPal.

nogle der har efering med dette system og har nogle tips . 

Der ud over er jeg i tvivl med moms og skat i forhold til dette. Som sagt importere jeg ikke noget til Danmark men få en supplier til og klar alt dette. Men på de ting jeg nu end for solgt på hjemmesiden skal jeg betale skat / moms af dette når jeg flytter pengene fra min stripe konto til minus bank konto ? 

Btw tror bestemt ikke jeg laver mere end måske 50k på et år til og starte med.

men alle tanker er velkommen 

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zalik,

Moms og skat har ikke noget at gøre med at du flytter penge over på din bankkonto. Så snart de står på din Stripe konto.

Du skal betale moms og skat, selv om du ikke importere noget til Danmark. Det er efter hvad du køber (med eller uden moms) og hvad du sælger ( med og uden moms).

Jeg vil anbefale at snakke med en revisor.

Carsten

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror du tager fejl hvis du tror det er let at sælge den slags i USA via dropshipping fra uden for USA. Der er tonsvis af lokale webshops mm

Ja du skal føre regnskab. Hvor pengene står, stripe, paypal eller bank eller din lomme har intet med skat at gøre. Det er alene indtægter minus udgifter som går ind i skattedelen og det er uanset hvad du omsætter for

Dine kunder i USA får fornøjelsen af af fortolde, betale told og toldgebyrer når varen kommer og de har masser af returret - og må de så bare returnere til afsender og hvorfor skulle de så købe af dig når de ser afsender er billigere formentlig - og tage alt det besvær med fortoldning

Dertil meget alvorlig risiko i USA for retssager og erstatning mod dig som sælger - du har hele det ansvar. Lad os sige en dims knækker og rammer en amerikaner i øjet - så kan erstatningskravet ruinere dig. Derfor er der masser af ting som netop slet ikke må sælges i USA og Canada (og Australien) Min Honda plæneklipper har direkte skilt på " not controlled and certied for sale in US, Canada and Australia. 

Det er stor risiko at begive sig ind på USA markedet 

se evt http://johnhannover.blogspot.dk/2016/02/dropshipping.html 

Start i alle fald herhjemme og lær produkter og fremgangsmåder at kende inden du drømmer om udlandet når vi taler dropshipping

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 17
Indlæg ialt: 28
Fra  Musaeus.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne jeg egentlig også godt tænke mig at vide noget mere om. Jeg har eksperimenteret noget med dropshipping fra Kina, hvor jeg brugte shopify til at styre min webshopSmile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)