Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger skribenter til nyhedsmedie for iværksættere + Gratis omtale

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 11:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger lige nu skribenter til et nyt nyhedsmedie for og af iværksættere. Brænder du derfor for iværksætteri, og har du lyst til at dele ud af din viden om iværksætteri og erhvervslivet, så kunne det måske være noget for dig. Domænet har en masse autoritet i forvejen, hvilket gør alt sammen meget nemmere for at få flere besøgende og folk til at læse dine artikler. Kontakt mig venligst via hjemmesiden hvis det lyder interesant.

Det er også muligt indimellem at skrive artikler som promoverer dine egne virksomheder, så længe at man har lavet godt indhold inden da. Det skal ikke være en reklamesøjle for virksomheder.

Ønsker du at besøge domænet, så kan du se domænenavnet i billedet nedenunder.

Ps. lad venligst vær med at linke til domænet fra denne tråd!

(indhold fjernet efter TS ønske) 

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er efterhånden lang tid siden, man kunne trække væsenlig linkværdi ud af et brugt domæne.

Ifølge wayback machine har domænet iøvrigt i flere år vist telias hjemmeside.(DC)

Så de data du har fra Majestic holder ikke vand. Sorry.

---

Start med at lave nogle vilkår og betingelser, samt lidt indhold selv, så det i det mindste giver bare en lille bitte smule mening at deltage med indhold.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 15:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Hansen:

Det er efterhånden lang tid siden, man kunne trække væsenlig linkværdi ud af et brugt domæne.

Ifølge wayback machine har domænet iøvrigt i flere år vist telias hjemmeside.(DC)

Så de data du har fra Majestic holder ikke vand. Sorry.

---

Start med at lave nogle vilkår og betingelser, samt lidt indhold selv, så det i det mindste giver bare en lille bitte smule mening at deltage med indhold.

Held og lykke med projektet.

Haha, det godt med dig :) Og der er intet duplicate content på domænet, så det gider jeg ikke engang kommentere på.

Til det andet, ja, vilkår og betingelser er på vej. Men hvis man ikke selv kan se ens fordele ved det, så skal man nok lige tænke over det en gang til.

Men tak for din kommentar :)

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders B.:
Haha, det godt med dig :) Og der er intet duplicate content på domænet, så det gider jeg ikke engang kommentere på.

Den domæne "autoritet" du lover i bytte for en god artikel, er ikke opbygget på de 6 dage du har ejet domænet.

Indgående links er opbygget over længere tid af tidligere ejere. Og værdi heraf er efterfølgende ødelagt, da der har været dc på domænet over en længere årrække.

Da metoden med at købe brugte domæner og bruge domænernes autoritet, er en meget spammy linkbuilding metode, har google med garanti trukket værdien ud af de gamle indegående links ud.

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 18:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Karsten Hansen:

Anders B.:
Haha, det godt med dig :) Og der er intet duplicate content på domænet, så det gider jeg ikke engang kommentere på.

Den domæne "autoritet" du lover i bytte for en god artikel, er ikke opbygget på de 6 dage du har ejet domænet.

Indgående links er opbygget over længere tid af tidligere ejere. Og værdi heraf er efterfølgende ødelagt, da der har været dc på domænet over en længere årrække.

Da metoden med at købe brugte domæner og bruge domænernes autoritet, er en meget spammy linkbuilding metode, har google med garanti trukket værdien ud af de gamle indegående links ud.

Hvis det er din holdning til det, så er det helt fint med mig. Jeg kan bare dokumentere anderledes.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)