Jeg har et restparti
-Smykker: - Lingeri og overfaldsalarmer
|
Hej.
jeg har dametøj af rigtigt god kvalitet var det nået så skriv til linda.andersen@yahoo.dk
Jeg har et restparti
-Smykker: - Lingeri og overfaldsalarmer
|
Hej. jeg har dametøj af rigtigt god kvalitet var det nået så skriv til linda.andersen@yahoo.dk |
Hvad ligger priserne på ?
Mvh RIIS-ENGROS |
den ligger på 18 kr på del, vejl udsalg pris er fra 150 til 500 kr. hilsen linda andersen |
Jeg ligger inde med et restparti af smykker, modetøj til kvinder, rosenkranse, tasker, punge, brocher m.m. |
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.
Hej Mads Har nogle danske kvalitets dåser/ bøtter ca. 3000 stk. med størrelser fra 0,6L - 2,8L kan med udsl. priser fra ca. 15,- - 60,-kr. men sælger dem alle for 6kr pr. stk. de er perfekte til eks. kaffe, mel, sukker, osv. der er mange forskelling farver låg som kan kombineres. bøtterne er gennemsigtige eller sorte. hvis det er noget så send en mail på Larslangebjerg@hotmail.com eller på : 23257876
hilsen Lars |
Hejsa Har nogle danske kvalitets dåser/ bøtter ca. 3000 stk. med størrelser fra 0,6L - 2,8L kan med udsl. priser fra ca. 15,- - 60,-kr. men sælger dem alle for 6kr pr. stk. de er perfekte til eks. kaffe, mel, sukker, osv. der er mange forskelling farver låg som kan kombineres. bøtterne er gennemsigtige eller sorte. hvis det er noget så send en mail på Larslangebjerg@hotmail.com eller på : 23257876
hilsen Lars |
Hej Igen Jeg har også ca. 350 cd holdere som både kan hænge og stå. prisen er den samme som bøtterne. hilsen |
Hejsa
Jeg har fundet jeres mail på Amino.dk hvor jeg kan se at du søger varepartier til videresalg. Jeg har derfor tilladt mig at sende denne mail. Jeg har pt. et restparti paller mineralvand som jeg ønsker af afsætte hurtigst muligt og til billige penge da min virksomhed skal ophøre. Vandet er af mærket Muszynianka og er med dansk etikette. Vandet stammer fra det sydlige Polen og er godkendt til salg i DK. Vandet fås i 2 størrelser. 0,6 liter på paller med 1080 stk. Pris ex. moms og pant 2,71 kr. vejl. Udslagspris inkl. moms 10 kr.stk
1,5 liter på paller med 504 stk. Pris ex. Moms og pant: 3,65 pr stk. Udsalgspris inkl. moms 15kr. stk
Flaskerne er med pantlogo til Dansk Retursystem og der skal derfor ikke tages hensyn til emballagen. Panten udgør 1 kr. for 0,6 liter modellen og 3 kr. for 1,5 liter
Skulle du/I være interesseret i at høre mere kan jeg træffes på mail eller på tlf: 28292720
Mvh:
Kristoffer Bech
Aqua Import 8200 Århus N Cvr: 31206006 |
This is not a mail. |