|
hej mettebjørn.
jeg kunne nok godt være intr. i det send lige et par foto på min mail linda.andersen@yahoo.dk
|
hej mettebjørn. jeg kunne nok godt være intr. i det send lige et par foto på min mail linda.andersen@yahoo.dk |
Hej Mads Jeg har en del tøj fra kaffe der er fra forår og sommer 2008, samt lidt fra efteråret jeg han sælge det til dig for 50 % af den vejledende udsalgspris. Med venlig hilsen Mette hviid |
Hey!
Jeg er medejer af www.fashionline.dk og vi har et lille restlager som vi meget gerne vil af med da vi prøver at udskifte sortiment..
Hvis du har lyst til at se en liste med alt vi gerne vil af med, så kontakt mig på ykv@fashionline.dk og så sender jeg den til dig.
Yngvi // www.Fashionline.dk |
Dbh. Yngvi
Hej mads. Jeg har 2 paller med hårdvidevarer, ring his det er nået på 20405074 kim jensen
|
Hej Mads Jeg har egentlig ikke noget restparti, men en række armbånd som er lette at omsætte! :) Se www.jewls.dk og skriv for priser og info! :)
Venlig hilsen Morten
|
Hej Mads.
Kan se, det er ved at være nogle dage siden, du skrev dette indlæg...
Vi lever af at handle med restpartier til meget billige priser, så er du stadig på jagt efter restpartier, er du velkommen til at kontakte mig på
Venlig Hilsen Morten Kjær Lassen |