Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop | tøjbrand | marketing strategier, Hvordan?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvordan får man en god start med sin webshop og bare generel med sit virksomhed?

Mvh Andreas

SecretOne

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

AndreasMølller:
Hvordan får man en god start med sin webshop og bare generel med sit virksomhed?

Ja, det er der to en del metoder til. Når du går i gang med en ny webshop, skal du lave alting i starten. Dvs. SEO, Facebook reklamer osv. Først ville jeg vælge et simpelt webshopsystem at starte med, så du kan fokusere på markedsføring. Hvis din webshop vokser, kan du altid skifte over til en anden platform. I starten ved man desuden heller ikke, hvad man egentlig gerne vil have, at ens webshop skal kunne.

Jeg har skrevet et indlægAmino om, hvorfor jeg mener, at vi alle sammen bør markedsføre os selv, også hvis vi vil have succes med webshop. Du kan læse det indlæg her.

Personligt vil jeg mene, at det også kommer lidt an på, hvad det er, at du vil sælge. Der er forskel på produkter. SEO er altid godt, men der kan være visse produkter, hvor du får mere ud af at smide din energi andre steder. Jeg har f.eks. hjulpet flere kunder, som sælger tøj. Her er det svært at komme på side 1 på Google, da der er nogle store spillere på markedet.

Jeg vil sige, at det handler om strategi, og en god strategi er baseret på, at man har begrænset tid. Når du så udvider din webshop, kan du også fokusere på flere områder.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)