Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God ide, og nu?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 26. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg og en god ven fra efterskolen har haft en rigtig god ide, men vi ved ikke hvordan vi kommer videre med den. Vi har lavet noget brainstorm og da har vi snakket om selve konceptet og hvordan det hele skal funker og hvordan vi skal tjene penge som virksomhed. Vi tænkte på at lave et video til Kickstarter for at præsenterer vores ide men også for at få startkapital til vores projekt.

 

(SELVE IDEEN)

PROBS

  • Hvad gør probs og hvad er det?

Probs laver en skraldespanden som ved hjælp af en app giver dig Probs som er vores ord for points. Dem kan du så bruge i superbrugsen, netto osv

 

Hvordan fungere det?

  • Det er en skraldespand som er til plastik. vi vil se om vi kan få kontakt til andre støre firmaer om at de kunne sætte en lille kode på deres plastikflasker, eller plastikpose eller andre plastik vare. så kunne man scanne den ved skraldespanden og smide det ud. så når du har smidt det ud og skralde spanden har læst koden, bliver der vist en lille engangs QR kode på en lille skærm på skraldespanden. den kan du så scanne med din props app på din smartphone og få props af det som du så kan bruge til at købe produkter i forskellige butikker..

 

Hvordan fungere appen

  • Appen probs fungere sådan at du kan scanne qr koder fra skraldespanden og så få de probs (point) ind på appen som du har scannet. Så kan du gå over til en butik og sige at du gerne vil betale med Probs, så det fungere lidt ligesom mobilpay.




Vi håber i kan hjælpe os videre, det ville virkelig betyde os rigtig meget.

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende og en video der forklare det og så ud på Kickstarter med det er helt sikkert vejen at gå. 

Videoen kan i som udgangspunkt godt prøve at lave selv med et mobilvideo kamera og så få indsat lidt data og grafik via et video redigeringsprogram. 

Så er i igang uden at det har kostet jer det store. 

Bliver der taget godt imod projektet kan i så overveje om der skal samles nogle penge sammen til en bedre præsentations-video. 

Knæk og bræk med det!

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal motivere SuperBrugsen og Netto til at gøre brug af jeres koncept? 

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår jeres gode intentioner, men hvad forhindrer mig i at scanne den samme kode rigtig mange gange ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Dec 16
Indlæg ialt: 11
Fra  BADUT FILM Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder rigtig spændene! Smile
- Vil rigtig gerne høre mere om jeres ide.

Hensyn til video til kickstarter, ville jeg godt kunne hjælpe med det.

Kontakt mig på:
1eyefilm@gmail.com

mvh
Buster M. Larsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vil I tjene på dette?

jeg har en svag ide om hvad i gerne vil, men kan ikke helt følge jer.

Men det lyder spændene. Er der mulighed for at I kan/vil uddybe jer?

Mvh Allan

Tilmeldt 26. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for spørgsmålet.

Når du har scannet kodes på skraldespanden, bliver den registreret i systemet i appen som gør koden ugyldig for flere scanninger. så på en måde en engangs kode.

Tilmeldt 26. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

koden*

Tilmeldt 26. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Det er lige det som vi har tænkt os.

Mvh Probs

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Probs_official:

Tak for spørgsmålet.

Når du har scannet kodes på skraldespanden, bliver den registreret i systemet i appen som gør koden ugyldig for flere scanninger. så på en måde en engangs kode.

Så du vil hav eproducenterne til at trykke unikke koder på produkterne ? det er en noget dyrere process tænker jeg.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)