Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg arbejder til dagligt som software udvikler, og er på udkig efter et nyt fritidsprojekt, da jeg er ved at løbe tør for idéer og feedback til mine nuværende fritidsprojekter: Netradio.nu og TvTracker.net. Jeg har fuldtidsarbejde til dagligt, så det er "bare" for sjov og for at opnå mere erfaring.

Derfor vil jeg høre, om nogen skulle have en god idé til et spændende projekt? I så fald, er du meget velkommen til at skrive dem her.

Har ikke nogle specifikke krav, udover at det gerne må være noget som ikke allerede er lavet i adskillige versioner, altså gerne lidt originalt, og derudover må det meget gerne være noget som rent faktisk hjælper brugerne med at løse et problem eller gør noget lettere for brugerne. Det er ikke med indtjening for øje jeg leder efter et projekt.

På forhånd tak :-)

Mvh.

Thomas

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Sejt initiativ. Smile Hvilke sprog har du erfaring med?

Mvh. 

Tobias

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Jeg har primært arbejdet med C# som backend (ASP.NET MVC, Web API, WPF) og derudover en masse frontend selvfølgelig, specielt Angular 1.X er jeg glad for :-)

 

Tilmeldt 10. Aug 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas lyder spændende! (: 

Vi søger pt en fast udvikler til i mydeed. 
Du kan kaste et blik på projektet her

Vi skal snart igang med at udvikle betalingssystem og søger derfor endnu en udvikler som kan blive en del af teamet. 

Du skriver bare hvis det kan have interesse. 

Mvh 
Mathias Flindt

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Nu ved jeg ikke om du vil have at hjemmesiden skal kunne passe sig selv og bare eksistere når den er udviklet færdig - men ellers tænker jeg på noget der kan gøre det nemt for masserne at investere i ejendomme ved hjælp af crowdfunding. Der er vidst kun et andet dansk firma, som er i beta (brickshare.com) med dette - og man kan altid vælge at fokusere på andre ejendomme end det Brickshare gør. :-) 

www.dinformue.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Invester i en kortprinter med RFID teknologi (Mifare trådløs teknologi). Evt. 16 K.

Alle ville ønske at de havde et kort med eget logo. Med en kortlæser kan man lave stort set alt. 

Forestil dig systemet - To Good To Go - men med andre ting. Vis kortet og få rabat eller brug samme kort til din alarm på døren hjemme og låsen. Der kan kodes en masse forskellige ting i et kort. Sports adgangskort, fitness kort.

Der mangler bare et nemt program der kan håndtere teknologien. Det bruges allerede af studenter og i firmaer, men der må være mange andre funktioner for private. Et tomt kort koster under 10 kr. for et 1 k. kort.

Lav konkurrencer i butikker hvor der kan spilles 1 gang hver dag og kunden kan vinde varer eller kontanter. Det eneste der mangler er programmet. Det er selvfølgelig ikke en hjemmeside, men sådan en skal der jo også være, Medlemsservice osv.

Køb julevarer her og vind en bil i december måned :-) Læs dit kort her (på en stander midt i butikken).

Jeg har kodet og printet 1000-vis af kort, men kun som adgangskort og ID. Men det andet kunne være sjovt.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for alle forslagene indtil videre, skønt med al den inspiration og vilje til at hjælpe :-)

Vil lige overveje alle forslag og se om der kunne være noget som matcher mine kompetencer og interesser.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)