Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Pygostyle Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har kørt min webshop: www.pygostyle.com i en måned nu, og jeg har omkring 250 unikke besøgende hver dag. Det er jeg i sig selv fint tilfreds med, men min konverteringsrate er meget meget lav.

Har I forslag til nogle forslag til forbedringer, som kunne forbedre min konverteringsrate, og altså øge min omsætning

Mvh.

Tobias

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias, 

Flot besøgstal - hvor kommer de besøgende fra? Det skal jo helst være relevant trafik som kommer fra målgruppen. 

Jeg har selv drevet en webshop før, som også solgte smykker og her få du lige mine inputs: 

- Overvej nogle billeder, som også giver lidt stemning. Kig evt. hvordan Maria Black Jewellery gør: De gør det ret godt, hvis du spørger mig. Der skal skabes en form for stemning, og det kan du gøre vha af billeder, hvor modellerne bærer smykkerne. (Billederne kan selvfølgelig også bruges som content i din markedsføring)

- Din tekst til "om os" er meget velskrevet, men siden mangler også lidt billeder. Overvej at lave en lookbook. 

- "Vær den første til at anmelde os..." er ikke en særlig heldig sætning. Du viser implicit, at du ikke har haft nogle kunder, hvilket jo ikke er et godt tegn. Mennesker er ligesom flok dyr og søger tryghed og vil gerne se, at andre også har handlet hos dig, før de tør. 

- Hele siden virker meget tom og bar og mangler generelt noget indhold. Det minder lidt om en halvfærdig side, hvilket er en skam, da der er potentiale for at gøre det til noget lækkert. 

- OVervej en footer i en anden farve, for at skabe lidt kontrast. Byg den evt. op i 4 kolonner med relevante links, social media icons, etc. 


Det var lige mit umiddelbare indtryk - hvis jeg skal gå i dybden, skal du være velkommen til at skrive - også hvis du skal have hjælp til ændringerne. 

Held og lykke med projektet :-)

Tilmeldt 18. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Pygostyle Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar! Jeg har efterhånden set alle mine sider over tusind gange, så det er dejligt med noget feedback, især fra en med erfaring fra samme branche. Jeg må nok gå helt til bunds i mine data, og sikre at den genererede trafik reelt kommer fra min optimale målgruppe

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias - Har du brugt Shopify til opsætning af din shop?

Tilmeldt 18. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Pygostyle Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, siden er bygget op i Shopify.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)