Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uniconta problematik -

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Vi er en lille virksomhed som havde planlagt et skift til Uniconta.  Men er løbet i et større problem..;

Man kan ikke fakturere dele af flere salgsordrer på samme faktura til en kunde.

Og samme problem på kreditor siden, hvor vi ofte får en faktura som dækker over flere indkøbsordrer. Den ville vi heller ikke kunne bogføre som ét bilag i uniconta.

Jeg kan ikke forstå at et program som skulle være så godt iflg reklamer med erfaring hos programmører osv - at det ikke kan håndtere dette.

Vi kører pt XAL - så skift er tiltrængt.

Er der nogle af jer som bruger Uniconta idag som har fået løst dette? eller er vi bare de eneste med det behov.

Hilsen Anni

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske værd at se efter alternativer her: www.liste002.datakons.dk. Men ellers må du da spørge dem, f.eks. på info@uniconta.dk, om det kan være rigtigt, eller om de måske har en workaround. Jeg har evt. en god kontakt, hvis du ikke kan komme videre.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er Uniconta jo et forholdsvis ungt system i forhold til fx Dynamics Nav (prisen er så nok også en anden), så der mangler måske stadig features i det. Du skal næsten prøve at høre dem ad, om det er noget som kan lade sig gøre - eller måske er det en feature, de kunne se det smarte i at få med i en kommende release.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Fra  DK-Solutions ApS Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anni

Du kan sammenlægge salgs- og indkøbsordrer, løser det ikke dit problem ?

mvh Kell

Tilmeldt 24. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej - nej for jeg skal tit fakturere på samme ordre flere gange, vi arbejder en del med rammeordrer som der så "trækkes på" - altså fx 5 forskellige som så samles på samme faktura - og ugen efter kan det så være en ny kombination af ordrer der faktureres fra.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav en liste med kravsspecifikationer, og undersøg derefter forskellige løsninger.

Den der med Uniconta (eller en hvilken som helst anden løsning) ser jo god ud i reklamerne, kommer til at bide jer i røven mange gange.

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 23
Fra  2doIT Vest Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg tænker da i kan løse det problem ved at bruge projektmodulet i Uniconta.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

annidk:

Man kan ikke fakturere dele af flere salgsordrer på samme faktura til en kunde.

Og samme problem på kreditor siden, hvor vi ofte får en faktura som dækker over flere indkøbsordrer. Den ville vi heller ikke kunne bogføre som ét bilag i uniconta.

Jeg kan ikke forstå at et program som skulle være så godt iflg reklamer med erfaring hos programmører osv - at det ikke kan håndtere dette.

Er der nogle af jer som bruger Uniconta idag som har fået løst dette? eller er vi bare de eneste med det behov.

Skiftede I til Uniconta eller fandt I noget andet?

Vi bruger pt. Microsoft Dynamics NAV Small Business (C5 Online 2018) og kan fint udligne flere indkommende fakturaere - vi bruger ikke faktureringsmodulet fordi det er elendigt og utrolig låst.

Uniconta ser for os ud til at være et meget interessant skifte med både projekt og lager delen, men jeg vil gerne høre om der ligger skidt i hjørnerne.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)