Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurs erklæring af ApS

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Beklager, hvis dette opslag er malplaceret, men kunne ikke finde en bedre placering!

Vi er netop nået den konklusion at vi ikke kan drive vores webshop videre, da der hverken er tid eller ressourcer tilbage. 

Vi har ingen gæld! dog er vores egenkapital ikke tjent ind igen og vi er derfor i underskud. Hvordan indgiver vi en konkurserklæring? Er det noget vi skal/kan selv stå for, eller skal vi have fat i en virksomhed til at lukke vores selskab?

Med venlig hilsen

Robin Nielsen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

At erklære sig konkurs vil mig bekendt kræve sikkerhedsstillelse til kurator og være gode penge efter dårlige.

Jeg ville tage kort snak med revisor som ser det konkrete regnskab, men en løsning kunne være at lade det tvangsindløse ved at afmelde alle direktører og meddele, at der ikke kan eller vil blive valgt nye

Så vil I skulle afgive forklaring om gæld mm og jo ikke få nogen penge ud, men er egenkapitalen tabt, så er det jo næppe en overraskelse. I vil have fradrag for tab af kapitalen som tab på unoterede aktier

Bagdelen er uanset hvad, at man kan finde jer under navnene fremover på CVR med konkurs eller tvanglukket selskab i kølvandet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)