Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal man bruge til at hoste sin webshop?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan anbefale Unoeuro - har alle mine sider hos dem, og har endnu ikke oplevet nogle problemer. Priserne er også ganske fine.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det er færdigbyggede løsninger / hosted som det kaldes, bør du også kigge på wix.com og shopify.com som jeg syn's har nogle lækre og hurtige templates.

Jeg benytter ikke selv, da jeg er joomla / WP mand, og ellers helt custom made.

God vind....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan klart anbefale dig at kigge på Shopify, hvis du vil have et alternativ til DanDomain. Shopify er så nemt og ligetil, hosted og enorme muligheder for integrationer og udvidelser.

Du skal være velkommen til at give mig et kald eller bestille en opringning på min hjemmeside: www.sebastianstoll.com.

Vh Sebastian

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hostede hjemmside-løsninger er som sådan fine nok.

Man skal bare være opmærksom på at den dag, hvor man ikke længere ønsker den hostede hjemmeside/webshop eller vil skifte til et andet system, så kan man ikke bare kan tage en backup og så installere den et nyt sted.

Dvs. at man skal begynde forfra med at opbygge sin hjemmeside/webshop.

Ud fra den betragtning vil det være bedre at lave sin hjemmeside/webshop i et open source-system som f.eks. Wordpress, Joomla, Drupal, Magento m.fl.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomlakonsulenten.dk:

Dvs. at man skal begynde forfra med at opbygge sin hjemmeside/webshop.

Ud fra den betragtning vil det være bedre at lave sin hjemmeside/webshop i et open source-system som f.eks. Wordpress, Joomla, Drupal, Magento m.fl.

Og så kunne man jo også sige at, hvis man bruger et openssource system skal man være opmærksom på at man ikke bare kan tage tage backup og feks bruge Wordpress.  Da man skal begynde forfra med at opbygge sin webshop.

Webshop hosting er jo mere en, hvor man hoster, det handler også om features og behov og som med en specifik hosted løsning der måske ikke opfylder ens behov kan det samme ske med en opensource løsning. 

Fra Randers
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 39
Fra  selfiehuer.dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frederik

Du har helt ret i, at det er enormt tidsbesparende at vælge en færdig webshop løsning. Og både DanDomain og SmartWeb er absolut gode og stabile systemer.

Med mit kendskab til DanDomains webshop, så har du helt klart en stor fordel i deres sindssygt mange og gode partnerskaber: Det betyder at du både har mange integrationsmuligheder, samt DanDomain og deres partnere gør meget ud af at afholde gratis kurser og workshops. Det er enormt værdifuldt for dig som webshopejer. Så alt i alt er det en meget fremtidssikker løsning.

Jeg arbejder med både DanDomains løsning, samt Wannafinds og Scannets shopløsning.

Og jeg vil sige at dér hvor Scannet webshoppen skiller sig ud, er helt klart deres designpartnere, som leverer topkvalitet til sindsygt gode priser. Scannet har generelt et meget tæt og loyalt forhold til deres kunder + Deres meget brugervenlige administrationssystem (noget mere intuitivt i forhold til DanDomains). Scannets webshop har gode tilkøbsmuligheder indenfor forskellige App's. Det samme har SmartWeb, som du kan se på deres hjemmeside,

Derimod er Wannafind webshoppen opdelt i pakke-løsninger. Det gør det så nemt og overskueligt at komme i gang, hvor du kan holde udgifterne så langt nede som muligt i starten. Og så opgradere til næste pakke hvis du får behovet for det. Og ligesom de andre udbydere kan du her vælge et gratis shoptema, som selvfølgelig er respontivt helt efter bogen.

Desværre er der nok ikke et endeligt svar.

Men med disse udbydere får du i hvert fald høj performance, din shop bliver hosted i Danmark inkl. dansk support og der er 100 % styr på det tekniske SEO.

... I bund og grund er det et spørgsmål om, hvilken administration du føler dig mest fortrolig med, samt hvilken "forretningsmodel" der bedst passer til din webshop.

De bedste hilsner
Kathrine Svendsen

#SELFIEHUER - Huer så flotte, at du får lyst til at tage et selfie!

http://selfiehuer.dk/4-huer-til-kvinder/

Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres tilbage meldninger.
Der er godt nok mange muligheder man skal finde rundt i og prøve sig frem med.

Tak for jeres hjælp :)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det er en ældre tråd.

Men jeg vil lige tilføje, at Weebio nu har gjort sin starter Webshop helt gratis.

Http://www.weebio.dk



Tilmeldt 10. Mar 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

gigahost er den eneste som jeg aldrig har haft problemer med.

daniella

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)