Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakt til dygtige samarbejdspartner

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Jeg har et telemarketings selskab vi er 10 medarbejder og vi søger nye op gaver samt kundeservices opgaver.

du må meget gerne give mig et kald på 61 51 64 19.

Mvh Marius. 

Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har med interesse læst dit opslag. 

Hvis du stadig er på udkig efter nogle ekstra hænder til at løfte opgaven, så skal du være velkommen til at give mig et kald på 61 51 64 19. 

Mvh Marius. 

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 94
Fra  www.PhonePartner.dk Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Work Together:

Hej,

Jeg søger kontakt til dygtige samarbejdspartner - som ønsker mere forretning i deres forretning - gerne med erfaring indenfor salg og kundeservice.

Opgave = jeg ønsker at lave samarbejde med en person/virksomhed som har tid til mere arbejde. Jeg møde i min dagligdag masser af kunder - som ønsker hjælp til salg og udvikling af deres forretning. 

Jeg har pt. 2 forespørgsler fra kunder som ønsker hjælp - jeg kan desværre ikke løse opgaverne for kunderne, da jeg optaget af andre opgaver.

Så hvis du er dygtig til at skabe relationer, arbejde med salg, kundeservice, opfølgning og udvikling - så vil jeg gerne høre fra dig.

Venligst skriv en personlig besked, med en kortbeskrivelse af dig og din virksomhed, samt et telefon nr. så vil jeg kontakte dig.

Hilsen Mikkel 

Hej Mikkel,

PhonePartner.dk - Indhent tilbud på telemarketing, mødebooking, kundeservice, markedsundersøgelser mm.

Helt gratis & uforpligtende.

Vi er en webportal der forbinder den rette kontakt mellem virksomheder og callcentre/telemarketingbureauer.

Du er velkommen til at indsende dine opgaver til os, så skal vi hjælpe dig med at finde nogle dygtige samarbejdspartnere der kan løfte opgaven.

De bedste hilsner

PhonePartner

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)