Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

max mængde med rabat... konstant fejl ond/god tro?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

en større dagligvare kæde her i landet har tit et tilbud på coca cola til 12 kr. pr. 1½ liter.

i reklamen er der som regel et max på på 10pr. kunde. men ikke altid!

i butikkerne er der SJÆLDENT et skilt med et max på (som i MAX 1 ud af 4 gange er der et skilt)... der står bare pris osv. ikke noget med max antal pr. kunde eller hvad ved jeg.

men hvornår er man i ond og god tro?

dette har stået på i flere år....

JEG ved jo godt jeg kan spørge eller se reklamen.... men det er jo ikke alle der lige tænker over det eller ved det....

jeg er jo i ond tro når jeg fylder 20 i vognen og siger jeg vil have rabat for alle...

omvendt så kan butikken jo ikke blive ved med ikke at skilte i butikken i flere år...

eller?

Tilmeldt 22. Aug 17
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:

Hej Amino.

en større dagligvare kæde her i landet har tit et tilbud på coca cola til 12 kr. pr. 1½ liter.

i reklamen er der som regel et max på på 10pr. kunde. men ikke altid!

i butikkerne er der SJÆLDENT et skilt med et max på (som i MAX 1 ud af 4 gange er der et skilt)... der står bare pris osv. ikke noget med max antal pr. kunde eller hvad ved jeg.

men hvornår er man i ond og god tro?

dette har stået på i flere år....

JEG ved jo godt jeg kan spørge eller se reklamen.... men det er jo ikke alle der lige tænker over det eller ved det....

jeg er jo i ond tro når jeg fylder 20 i vognen og siger jeg vil have rabat for alle...

omvendt så kan butikken jo ikke blive ved med ikke at skilte i butikken i flere år...

eller?

Hvis du virkelig gerne vil have din rabat, så kan du købe det maks antal du må og så gå ud af butikken og så ind igen - det tæller som du er ny kunde. 

Ejer af webshoppen Kildyr.dk, der blandt andet sælger dyreartikler

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

nu ikke så meget derfor... ej heller for at være på tværs:) men synes bare det er trælst det er en gætte konkurrence hvordan tilbuddet lyder idag... og tænker så også på alle de andre kunder som ikke ved det som måske ender med at betale "for meget"....

Tilmeldt 22. Aug 17
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:

nu ikke så meget derfor... ej heller for at være på tværs:) men synes bare det er trælst det er en gætte konkurrence hvordan tilbuddet lyder idag... og tænker så også på alle de andre kunder som ikke ved det som måske ender med at betale "for meget"....

Oplever du det tit? Jeg har aldrig oplevet det. 

Ejer af webshoppen Kildyr.dk, der blandt andet sælger dyreartikler

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg oplever det hele tiden... så sent som idag:) og igen sidst de kørte tilbuddet...

om det kun er her i byen de ikke kan finde ud af det skal jeg dog ikke kloge mig på... men de kan i hvert fald ikke finde ud af det her!

Tilmeldt 22. Aug 17
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:

jeg oplever det hele tiden... så sent som idag:) og igen sidst de kørte tilbuddet...

om det kun er her i byen de ikke kan finde ud af det skal jeg dog ikke kloge mig på... men de kan i hvert fald ikke finde ud af det her!

Kan godt se, at det må være irriterende for dig, hvis du rent faktisk gerne vil benytte tilbuddet, men ikke kan. 

Ejer af webshoppen Kildyr.dk, der blandt andet sælger dyreartikler

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

okay... du vil så bare gerne lave ballade... folk som dig... kan ikke rigtigt se hvorfor du skriver her... du vil jo kun skabe splid... men sådan er det jo... vi er alle forskellige.

Tilmeldt 22. Aug 17
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:

okay... du vil så bare gerne lave ballade... folk som dig... kan ikke rigtigt se hvorfor du skriver her... du vil jo kun skabe splid... men sådan er det jo... vi er alle forskellige.

? Jeg er skam ikke ude på ballade. Jeg kan godt se, at det må være frustrerende. 

Jeg tror ikke, at de pågældende supermarkedkæder tænker meget over det :-)

Du er iøvrigt i ond tro, når du ved eller burde vide, at det var forkert. 

Jeg er dog ikke sikker på, at du kan bruge det i denne sammenhæng. 

Ejer af webshoppen Kildyr.dk, der blandt andet sælger dyreartikler

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Såfremt der ikke fremgå i butikken, at der er et max xx antal stk til den pågældende tilbudspris, kan butikken ikke sætte et loft, da kunden dermed handler i gro tro, når han eller hun tager mange stk.

Så det skal fremgå tydeligt, at der er et max antal til tilbudsprisen! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

og var der igen 2 dage efter jeg lavede det her emne... der var der stadig ikke ændret noget....

men jeg ved jo reelt godt at der er et maks på, på 10...... i hvert fald den her gang..... er vi så ikke ude over den gode tro? men omvendt så retter de jo ikke fejlen......

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)