Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrent bruger min reference aktivt i deres markedsføring - what to do ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er,

Jeg er kommet i den uheldig situation, at et mindre webbureau har valgt og bruge en af mine referencer aktivt i deres markedsføring  - what to do?

Uddybende:

Jeg arbejdet for ”x” virksomhed for 1 år siden, hvor jeg var partner,  og hjalp dem med at bygge hjemmesiden, dog med min anden virksomhed SebastianHoerberg. Virksomhed ”x” har så valgt og lave et mindre webbureau ”y”, hvor de så aktivt reklamerer med, at de har lavet ”x”’s hjemmeside ved at sætte den på forsiden samt reference siden af deres hjemmeside, hvilket de bestemt ikke har! - må de dette ?

Update:

Har i første omgang skrevet en e-mail til dem, hvilket der ikke kom det store ud af.

VH/BR,

Sebastian Hørberg!

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har lavet hjemmesiden imens du var ansat hos x og x står bag y så forstår jeg ikke hvor du ser problemet? Jeg laver en række løsninger for forskellige kunder igennem mit nuværende job, og regner da bestemt med at min arbejdsgiver bruger dem som reference, også hvis at jeg eventuelt finder andet job på et tidspunkt.

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til de af jer som har skrevet PB!

@gweb

Tak for din feedback, meget værdsat, jo flere vinkler jo bedre!

Problemet ligger i, at virksomhed "x" og virksomhed "y" er to forskellige virksomheder, i to forskellige brancher, den ene leadgenerering og den anden webbureau.

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)