Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave webshop med flere sprog og et lager

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg gik igang med at bygge min webshop i One.com og det gik fint indtil jeg spurgte dem hvad jeg gør med lager. Jeg har brug for et fælles lager til mine tre identiske shops på tre domæner. En sådan løsning findes ikke hos One.com, så de foreslog at jeg oprettede et webhotel til mit .com og en DNS servise til mit .dk og .se hvor en tom side så skal linke til en central shop på .commet. Det er egentlig en ok løsning til en god pris, problemet er bare at jeg så er nød til at vælge en valuta. Jeg leverer i Danmark Norge og Sverige men på One.coms hjemmesideprogram fremgår det ikke hvilken type af kroner der er tale om. Så når jeg har valgt f.eks DKR så står der bare kr på den centrale webshop og det forvirrer jo fuldstændigt kunderne i de andre lande. Jeg har ikke råd til nogle dyre løsninger. Shopify har en fælles lager app som koster 500$ om måneden - ikke interessant! Det virker som om Tictail er en løsning, der står der i det mindste DKR så der ikke er nogen tvivl om det. Men hvordan fungerer det i Tictail når de ikke har hosting og webhoteller? Jeg har brug for at å knækket koden, så jeg kan komme videre.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender hverken one.com eller Tictail, men med multistore i Prestashop kan du have forskellige domæner kørende på samme database og lager. 

Du kan også lave en vælge valuta som f.eks. på min shop

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 22. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar PashminaWear Big Smile Det er en fin webshop du har. Jeg arbejder videre på sagen.

Hilsen Christina.

Fra Søndersø
Tilmeldt 30. Aug 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina, 

Vi står gerne til rådighed for en dialog om hvordan du kommer forbi dine udfordringer.

Dennis@jit.nu    

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)