Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside og webshop.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Vi har hjemmeside/webshop, hvor jeg godt kunne tænke mig at få lidt feedback på.

Det handler om følgende hjemmeside: http://jugema-nordic.dk/

Kom gerne med forslag til forbedringer, ris/ros eller andre former for konstruktiv feedback.

På forhånd tak.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Overordnet synes jeg I har en flot og indbydende webshop. Den er måske lidt kold i det, men det passer nok meget godt til jeres branche og målgruppe.

Det jeg oplevede som det største umiddelbare problem da jeg klikkede mig rundt på den var hastigheden. Den er lidt tung bagi.

Jeg kan se at I bruger Avada-temaet fra theme-fusion som godt kan være lidt tungt at køre, samtidig med at I sikkert også har en række plugins I benytter.

Jeg ville overveje at få hastighedsoptimeret siden hvis jeg var jer, så den loader hurtigere og bliver cachet ordentligt.

Mvh. Lars

Tilmeldt 22. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedback. Jeg tager det med videre. :-)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at siden er meget underligt bygget op. Flere varianter med forskellige priser. Jeg kiggede på handsker til ovnen.

4 helt forskellige typer og flere hundrede kroner imellem prisen. Totalt uoverskueligt for mig. Jeg ville finde et andet sted at handle. 

Der er ingen informationer om leveringstid ved varen og ingen ting om fragt. Jeg Googlede dog lidt og fandt ud af at der kan være op til 12 ugers levering på nogle ting, med mindre det er i restordre.

Der står at i har 30 års erfaring med maskiner i fødevareindustrien. Det skinner desværre ikke igennem på hjemmesiden. Jeg ville nok få en professionel til at lave en anden side der fungerer fra dag et.

Jeg ved godt at jeg er lidt hård ved jer, men sådan som den er nu, virker det ikke. Og hvad laver en Facebook-ting nede i hjørnet. 30 likes der dræber sidens fart.

SEO mangler også en del og i gør ikke brug af https. 

// Lars

Tilmeldt 22. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Tak for dit indput.

Det er korrekt at der kan være op til 12 ugers leveringstid, men det er på specialmaskiner, som kun bygges på bestilling, alt andet er der 2-4 dages leveringstid på.

Det er en god idé med mere synliggørelse af leveringstid og det vil jeg tage med videre.

Fragten bliver udregnet til sidst, alt efter ordrens størrelse.

SEO er ved at blive tilføjet, sammen med adwords.

Det er faktisk et mediehus som har opbygget siden, så det har vi intet med at gøre.

Hilsen Torben

Tilmeldt 23. Aug 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at den virker en smule uoverskuelig. Kan det gøres bedre ?

Ejer blandt andet Onlinetræner.dk, hvor du kan finde et træningsprogram

Tilmeldt 22. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan helt sikkert arbejdes mere med menuer og undermenuer og det har vi også på to do listen.

Tilmeldt 23. Aug 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i overvejet at have margins på siden?

Den kan føles meget bred, hvis man har en større skærm :)

Ejer blandt andet Onlinetræner.dk, hvor du kan finde et træningsprogram

Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig, synes også at den er for bred,og tror at den vil bliver mere overskuelig hvis i gør den smallere

Alt om senge, dyner og hovedpuder hos https://senge-testeren.dk Vi tester alt til en god nattesøvn.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)