Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man administrere 2 varelagre i Shopify

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Vi har et firma, der sælger lamper i hele verden. I USA afdelingen har de en Shopify webshop. Den kunne vi godt tænke os at få til at fungere i Europa også.

MEN I USA skal varerne sendes fra ét lagerhotel, og i Europa skal de sendes fra et andet.

Jeg har fået at vide, Shopify kun kan fungere med 1 lager.

- Kan det virkelig være rigtigt?

- Eller kender nogen et andet webshop system, der vil kunne løse vores problem?

(På sigt vil vi gerne oprette flere små lagre rundt om i verden, der så sender ud til de lande, der er tættest på dem;-))

Jeg håber nogle af jer kan hjælpe - eller at der evt sidder en derude, der kunne tænke sig at varetage opgaven for os?

(Der ligger endvidere et stort arbejde oveni med at merge USA hjemmesiden, der kører i Shopify, med den Europæiske Wordpress side)

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du har behov for er et system som www.tradegecko.com, hvor du kan samle ordrer fra  forskellige shops og ydermere traekke varer fra forskellige lager lokationer. Du beholder dine existerende shops i feks. Shopify ogWordpress og sender ordrer over til tradegecko, som så igen holder styr paa de forskellige lagre og sørger for at lager status er opdateret korrekt i dine shops....

Bh Bryan

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bryan.

Tusind tak. Det vil jeg glæde mig til at tjekke ud;-)

Vil det sige, at det ikke vil være muligt kun at have 1 webshop? (Det er nemlig præcis de samme produkter, der bliver solgt både i USA og EU, så 1 shop ville være at foretrække.) Men at vi bliver nødt til at have 2 klonede shops, fordi vi har forskellige lagre?

Mange hilsner

Nenna

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Fra  Pairy Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nenna,

Alternativt vil et system som Pairy.dk kunne være en løsning for jer.

Pairy understøtter flere lagerlokationer. Som standard kan det ikke indstilles som du efterspørger ovenfor da jeg går ud fra produkterne har samme SKU og er samme produkt uanset hvilket sproglag I sælger fra. Afhængig af hvordan jeres shop er strikket sammen kan det dog være vi relativt nemt kan lave en skræddersyet tilpasning, som trækker på lagerlokation afhængig af hvilket sproglag der sælges fra :-)

Mvh
Ricki

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ricki

Tak for input, det ku godt være det var interessant for os. Jeg må lige tjekke det med SKU numrene først;-) Vi har kun engelsk tekst på begge vores sider.

Fra Søndersø
Tilmeldt 30. Aug 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nenna, 

Systemer er der mange af og forskellene af og til svære at se. 

Hvordan of hvornår skaber det værdi - hvilke support muligheder og hvor hurtigt - er der mulighed for at efterkomme individuelle behov - 

Vi supporterer en lang række forskellige webshops, forretninger og virksomheder med komplette eller tilpassede og unikke løsninger, vi varetager gerne denne opgave, såfremt du vil investere en time i et møde, hvor vi kan give en præsentation af en reel løsning til jeres hverdags opgaver og hvilke muligheder der passer bedst til denne.

/Dennis  

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

Tak for dit svar. Jeg skal nok vende tilbage til dig, hvis det er;-) 

Mange hilsner!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)