Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp fra de kloge Aminoer omkring salg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er ny på Amino – tilmeldt mig i dag, og håber I kan hjælpe mig lidt videre.

Anmaras er en virksomhed, der tilbyder Gateway- og Serviceløsninger til kommunikation med mobiltelefoner.

Vores service kan være overtakserede og ikke overtakserede – alt trafikken kører over det fire-cifrede nummer 1245.

Vi har som sagt egen gateway og har nogle af de skarpeste priser på trafikken i markedet.

Vores service tilgås via web og super brugervenlige.

Prisen og produktet er i orden, som jeg ser det.

Alt salget har indtil nu være canvas-salg, og det er jeg ikke den bedste til, ligesom det går for langsomt.

Er der nogen, der har erfaring firmaer, der kan hjælpe med salget – evt. overtage den del af virksomhedens proces.

Eller er der nogen, der har været i en lignende situation, og hvad har i gjort?

Håber på hjælp fra DK’s massive videns forum indenfor iværksætteri.

Med venlig hilsen

Torben – Anmaras.

Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 14:06

Hva Fanden!!

Der er jo ingen, der hjælper/svarer.

Måske har I ikke forstået produktet - så jeg har lavet en test til Amino.

Skal den være rød eller grøn?

Send test rød til 1245, hvis den skal være rød

Send test grøn til 1245, hvis den skal være grøn

Der trækkes lod bland den der har flest - og jeg ringer til vedkommende og sender en pose piratos.

Afstemningen kører til i aften kl. 24.00.

Udviklingen kan følges på:

http://btb.anmaras.com/custom/test/results.aspx?votesubjectid=67a644db-3c6c-4fc0-8e2b-418ac29074e9

Det koster jer alm. sms takst - ligesom hvis i sms'er til alle mulige andre.

Mvh.

Torben

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:46

Ud fra ovenstående indlæg vælger jeg ikke at deltage i tråden alligevel;men kan ikke slette mit indlæg.

Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 18:14

Hej

Jeg har et indlæg, der er gået ind som e-mail men ikke i debatten - så jeg ved ikke helt hvordan jeg skal svare.

Det var hvad vi betaler pr. ny kunde.

Det afhænder lidt af hvilket produkt der vælges.

Hvis der er en komplet adgang til vores system med ubegrænset adgang til forskellige service, så betaler vi op til 5.000 kr. pr. kunde.

Så jeg håber den rette vedkommende læser dette.

Mvh.

Torben 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:47

Anmaras:

Hva Fanden!!

Der er jo ingen, der hjælper/svarer.

Hej Torben

Med den tilgang til kommunikation, kan jeg godt forstå, du ikke sælger, når du Kanvasser.
Det er altså ikke ret fedt at føle sig angrebet, blot fordi man ikke har læst dit indlæg inden for de første to timer.

Jeg føler mig sikker på, at dit "Hvad Fanden" er tænkt som ironi, men jeg skulle faktisk lige læse det et par gange, før jeg nåede til den konklusion.

Mht. salg skal du være opmærksom på, at telefonsalg er den vanskeligste måde at komme i kontakt med nye kunder på. Hvis du sælger en ydelse, som dine kunder ikke ved, at de har brug for, skal du ikke blot sælge ydelsen - så skal du lære dem at ændre vaner. Prøv at spørge en rygestopkonsulent, hvor let det er.

Jeg tror, du skal ud og møde dine kunder i virkeligheden.
Måske kan du have noget ud af at sætte en SMS-konkurrence op i forbindelse med et salgsbrev, som du så følger op på?
Det er i hvert fald en måde at vise produktet frem.
Måske skulle man i sit svar skrive,den mest kreative måde at bruge en SMS-gateway:

"Hvad kunne man bruge en SMS-tjeneste til?"

Send "SMS + dit svar" til 1245.

De, der deltager kommer øverst på din ringeliste. Så rigner du til dem og siger: Du har deltaget i konkurrencen. Du har desværre ikke vundet, men jeg vil gerne komme ud til dig med en pose lakrids - og så kan vi få en snak om din idé.

Så hørte jeg en salgsguru, der rådede til at lade være med at sælge noget på det første møde.
Brug det til at lytte. Hvad er din kundes behov?
Når du har luret, hvad behovet er, siger du:
"Jeg hører dig sige, at du kunne have udbytte af en SMS-løsning, der fungerer sådan her..."
Nu vil jeg gå hjem og regne på, hvordan vi bedst kan løse det for dig. Så ses vi om en uges tid. Til det møde sørger du for, at dender reelt træffer beslutnignen er til stede.

På det næste møde præsenterer du din løsning.
Den kan det og det.
Den koster det og det.
Den kan udvides til også at kunne det og det, men det har i ikke brug for?
Når vi har kørt i x-tid, kommer jeg og besøger jer, så vi kan evaluere resultatet.

På evalueringsmådet laver du gensalg.

Dit produkt/din ydelse er jo ikke unik. Derfor skal din service og din tilgang til markedet være det. Det bliver den for mig at se ikke, hvis du hyrer et Knvasfirma til at ringe rundt for dig. Du må få tilrettelagt en kampagne, som du selv styrer - det er jo dig, der er engageret i din ydelse.

- og hvis du bander over mit svar, behøver du ikke spørge mig igen.

mvh Hans

Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 19:00

Hej Hans

Det naturligvis ironi med det banderi - det er selvfølgeligt farligt i det skrevne sprog, men jeg tog lige chancen.

Og tak for dit indlæg. 

Det er også den fremgangsmåde som du nævner, som jeg anvender.

Først telefonisk kontakt, hvor et møde sættes i stand. Så en tilpasset opsætning til kundet til det pågældende møde.

Ved alle mine møder, er de fantastiske begejstrede (fordi systemet jo er så godt). Men de skal lige have det vendt i organisationen.

Herefter er det så, det tager super langt tid - så det er ligesom et værktøj til at få mødets begejstring genoplivet og handlen lukket.

Det kunne godt være, at der skulle en to-møders strategi til. Det vil jeg prøve ved det næste møde.

Men tak for dit indlæg.

Hvis du eller andre har gode ideer - så frem med dem.

mvh

Torben

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)