Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løn som selvstændig når jeg rejser for dem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg arbejder som selvstændig tekniker for 3 kunder. Den seneste kunde jeg har fået er min tidligere arbejdsgiver.

Jeg får en løn på 500 i timen, fra jeg starter hjemme til jeg er hjemme igen. Lønnen er den samme om jeg kører eller arbejder, og jeg er godt tilfreds.

Jeg kommer til at rejse hos denne kunde og hvis jeg kører selv er regnskabet let nok, men hvis jeg nu skal flyve til Oslo, leje en bil og bo på hotel et par dage, hvordan afregner jeg dette? Jeg kan jo ikke tage 500 i timen når jeg sidder i fly eller taxa. Det er udelukkende rejsetiden jeg vil hører om, da virksomheden betaler billeje, taxa, hotel osv. Jeg skal selv betale for mad.

På forhånd tak.Big Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo helt grundlæggende aftalefrihed.

Jeg har selv blot tager arbejde for 8 timer. Det har drejet sig om 1 - 2 gange om året. Jeg tænker, frekvensen også er ret afgørende. Er det hver hver måned eller mere eller mindre?

Tilmeldt 18. Aug 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg plejer at tage en pris per dag, når jeg er ude at rejse. Hvad prisen skal være afhænger selvfølgelige af timeprisen, men 8-10 timer ville jeg tro var fair, specielt når du har relativt lav timepris. Så, 4-5.000 DKK. Du skal jo også sørge for mad (og den er slet ikke billig i Norge) og er væk fra familien i den periode, så det er ekstra omkostninger og ekstra ydelse. Det er så ligemeget om selve rejsetiden er indenfor normal arbejdstid eller uden. 

De bedste hilsner
Hjortur

Tilmeldt 20. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene. Nogle gange er mine jobs udefinerbare, dvs. at jeg ved ikke hvor lang tid det tager.

Jeg havde selv tænkt 350 for rejsetimer, 1600 for hotel og mad. Men måske er det for billigt. især i Norge?Hmm

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)