Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg fokusere på......

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu haft min side i noget tid, dog var den ikke så godt opbygget. Nu er den forhåbentligt ved at være på plads. Siden er www.gakoglojer.dk

Firmaet er ved siden af mit fuldtidsarbejde. Mit store problem det er hvad skal jeg fokusere på, er det:
SEO
Optimering af hjemmeside
Facebook annoncering
Adwords

Eller noget helt tredje.

Selvfølgelig skal man have det hele med, men hvad skal jeg grave ned i og bruge en del tid på, istedet for jeg gør alle tingene 10% vil jeg hellere fokusere på en ting, hvor jeg læser om emnet, og finder ud af hvad jeg skal gøre for min side.

Håber i vil komme med jeres bud på hvad i først fokuserede på.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

prøver lige at give denne et forsøg mere.

håber nogle af jer vil dele jeres viden.

Tilmeldt 12. Nov 15
Indlæg ialt: 31
Fra  Shoptonic Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke proffesionel.. ENDNU ;) Men jeg vill nok fokusere mest på Optimering af hjemmeside. Synes dog din side ser utrolig flot ud bare på forsiden. Men er der noget på hjemmesiden du mener bør optimeres, så synes jeg du burde gøre det. Det er vigtigt at hjemmesiden fungere, før du promovere den alt for meget.

Derefter synes jeg du bør fokusere på SEO. Da det er det der gør at folk finder din hjemmeside på søgemaskiner, uden du annoncere.

Dog vil jeg sige at du selvfølgelig ikke skal droppe de 3 andre. Du kan stadig annoncere samtidig med at du arbejder på det andet.

Det er min mening, håber det kan bruges :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine råd.

Ved ikke om der er så meget på hjemmesiden der kan optimeres, er glad for du syntes den ser godt ud, da jeg har betalt mig fra at få den lavet, havde forsøgt selv, det fik ikke så godt.

Tror jeg vil fokusere på SEO og finde de søgeord osv der skal bruges.

Syntes bare det er svært med hvor man skal starte, men det er jo nok derfor der er uddannelser indenfor områderne.

Er du under uddannelse siden du skrev du ikke var professionel endnu

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian:

Jeg har nu haft min side i noget tid, dog var den ikke så godt opbygget. Nu er den forhåbentligt ved at være på plads. Siden er www.gakoglojer.dk

Firmaet er ved siden af mit fuldtidsarbejde. Mit store problem det er hvad skal jeg fokusere på, er det:
SEO
Optimering af hjemmeside
Facebook annoncering
Adwords

Eller noget helt tredje.

Selvfølgelig skal man have det hele med, men hvad skal jeg grave ned i og bruge en del tid på, istedet for jeg gør alle tingene 10% vil jeg hellere fokusere på en ting, hvor jeg læser om emnet, og finder ud af hvad jeg skal gøre for min side.

Håber i vil komme med jeres bud på hvad i først fokuserede på.

Nu hvor siden fungerer "næsten" OK, skal du helt sikkert fokusere mest på SEO

Men der er lige et par detaljer, som kan forbedres:

     Din menu skifter til mobilvisning ved 900px Men noget af menuen og det til højre i subheader begynder at "forsvinde" allerede ved skærm < ca. 1150px

     Der er lidt, som du kan optimere - se link til Google pageSpeed her

Held og lykke med projektet Smile

Tilmeldt 9. Aug 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Smarthave.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg syntes at du skal fokusere på facebook annoncering, det tror jeg vil give en god effekt på det produkt du sælger. Gå igang med at find din målgruppe og annoncer evt. derfra eller lav nogle konkurrencer hvor man kan vinde en hel dag med en af dine maskiner:))

mvh mads

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels tak for rådet.

Har dog ingen ide om hvordan man ændre med hensyn til skærm størrelsen, er det en simpel indstilling i wordpress eller kræver det noget mere ?

Tilmeldt 12. Nov 15
Indlæg ialt: 31
Fra  Shoptonic Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Under uddannelse ja, men dog som elektriker. Jeg er stadig i gang med at bygge webshop, så var såmen bare lidt sjov at jeg skrev at jeg ikke var prof :)

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bør være i theme, men ellers kan du selv tilføje lidt CSS, som kan styre det

Tilmeldt 22. Aug 17
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig er det ikke substituerende, men komplementærende. Det handler om, at de skal hjælpe hinanden med at præstere bedre. Eksempelvis en bedre SEO, vil hjælpe din AdWords resultater osv. 

Ejer af webshoppen Kildyr.dk, der blandt andet sælger dyreartikler

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)