Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har brug for alt ris og ros/ feedback på min nye virksomhed.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra gilleleje
Tilmeldt 20. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hey alle sammen :)

nu har mit flytte / transportfirma været oppe og køre i lidt tid og jeg har brug for feedback til hvad jeg kan gøre bedre og evt ændre på. 

her er lidt information på tingene.

hjemmesiden er lavet til forholds vis billige penge og der vil komme en bedre en når økonomien er lidt bedre oppe at køre
www.billigtatflytte.dk 

marketing igennem.

adwords = 2000 kroner om dagen
Dba business = 500 kroner pr md ca.
facebook annoncering = 500 kr om dagen.
guloggratis = 10.000 kroner om måneden

jeg sætter marketing på pause i weekenderne og det gør jeg på grund af de sidste mange weekender sluger den bare penge uden der kommer bestillinger og derfor aktivere jeg først annonceringen igen mandag morgen og det gør jeg hver uge. 

ansatte og biler

4 stk ansatte og 2 nye lift biler.



jeg vil meget gerne vide om jeg skal gå flere veje med hensyn til markedsføring eller ændre på det måske. og hvis der er andre der har flytte transport firmaer som kan give mig nogen gode råd til at blive endnu bedre 
 

Tilmeldt 23. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffan

Jeg vil holde m0g til direct marketing, dvs. søgemaskiner, eks. google. Det er HELT sikkert. Her får du dem der søger direkte på Jeres ydelser, så helleder ligge i top betale mere, men derved får du fat i målgruppen. Men men, det skal du først når din hjemmeside har fået en ordenligt omgang redesign. 

Du har forsøgt med hjemmeside, men der mangler en del for at den giver en waw oplevelse. 

Det kan du gøre nemt og billigt, da der ikke rigtigt er nogle funktioner i den. 

Feedback til dig :

- Sørg for billeder mv. er i ordenligt opløsning

- Sørg for dine sektioner ligger i tabeller så de ikke springer for meget i designet. 

- Billeder af ansatte i evt. ens tøj taget med Jeres logo i baggrunden

- Billeder af Jeres 2 biler med evt. Jeres logo på. ( smid det evt på i Photoshop ) 

Det er super vigtigt at man får en oplevelse hvor man har 110% tillid til Jeres arbejde, og det kræver lige en tand mere :-) 

Her er et godt / ( knap så godt ) Eksempel på et flytte firma, http://tnflyt.dk/

Der går logo igennem på deres bilelder, opsætningen af deres site er i tabeller og giver et ok overblik. 

Håber du kan bruge feedback til noget.

Lidt tal til dig :

Opsætning og grafik........ Smid ca 5.000 kr efter det

Tøj og logo mv................. Smid ca 5-10.000 kr. efter det

Overvej evt. fast transport og eks. vare mv. Så det ikke kun er flytte opgaver. Jeg har hyret et firma i dag der køre i DK hele ugen rundt og henter TV computer osv. Det kunne også være en mulighed for dig :-)

Det vigtigste er du tror på dig selv, og dit koncept :-)  

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at få en bedre placering på Google på dine keywords? Du kan gøre meget selv for at få den der forkromede topplacering du kan evt. følge mit link i min signatur såfremt det her er en af de kategorier hvor ens signatur er tilgængelig...
Men ellers en flot responsive side du har fået lavet dig der, måske bortset fra at man ikke kan læse den der hvide tekst på dit topbanner. Eller det er ihvertfald meget svært og det taber du helt sikkert salg på...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)