Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holding + Drift IVS

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 16
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, 

Efter oprettelsen, er det så på nogen måde muligt at dobbelttjekke, at strukturen faktisk er, som den skal være? Altså Ejer -> Holding -> Drift?

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det fremgår bl.a af dine stiftelsesdokumenter

Tilmeldt 21. Jun 16
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 06:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket punkt(er) snakker vi specifikt om? Selvom jeg har oprettet Drift med mit Holding NEM-id og IKKE mit personlige NEM-ID, så fremgår mit personlige navn stadig på stiftelsesdokumentet, ikke navnet på mit Holding.

Jeg var af den opfattelse, at anvendelse af korrekt login afgjorde virksomhedsstrukturen (som beskrevet af Skygge Manden i dette indlæg), ikke hvad der står i stiftelsesdokumentet. 

Hvis jeg skal have lavet noget om i stiftelsesdokumentet for Drift, så angiv venligst præcist hvad der skal laves om, og hvordan jeg kan lave det om efter indsendelse. 

På forhånd mange mange tak. 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Derfor bruger man en advokat hvis man ikke kan finde ud af det..

Der findes andre advokater der stifter selskaber for 500 kr pr. Stk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

log på CVR.dk og skriv dit CVR for hver og se under "ledelse og ejerforhold" og her skal det være dit holding der står som stifter - ellers har du gjort noget galt

Du virker til en gør det selv mand, og det kan være farligt - se lige disse 12 pkt så du får checket dem alle af for både dit drift og dit holding, det er punkter det kan være dyrt at misse http://johnhannover.blogspot.dk/2016/06/10-anvisninger-inden-du-stifter-ivs.html og overvej så lige at lade en advokat få tingene på plads. 
Det er jo ikke heldigt hvis du personligt som ejer af drift - selv om du har oprettet holding - så skal ejerskab jo flyttes (handles da kapital jo så flytter juridisk enhed)

Det bør ikke være stort problem hvis alt andet er OK og det er helt nystiftet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)