Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges | Lancering af ny hjemmeside |

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 18. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Fra  44Pixel ApS Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi har lanceret vores nye hjemmeside www.44pixel.com og vil i denne ombæring gerne have input fra jer.

Lidt om os: Vi arbejder med konverteringsoptimering af webshops, for at få mest ud af allerede eksisterende trafik, og bruger bl.a. Google Analytics, Hotjar etc. til at give indblik i brugen af webshops. Vi startede virksomhed for snart et år siden, men er nu så selvsikre på, hvad det er vi vil og kan, at det er blevet tid til et rigtigt site.

Vores hjemmeside skulle gerne fungere som informationskanal og opfordre potentielle kunder til at ringe til os, eller udfylde vores formular.

Vi er specielt interesseret i om budskabet leveres på en forståelig måde, om der er elementer som ikke fungerer, eller noget helt tredie.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Det der lige falder mig  i øjnene, er at i ikke har  nogle CTA'er når jeg kommer ind på siden - jeg skal scrolle en smule ned, for at finde den cta der hedder vores service.

Jeg vile smide en formular ind i jeres meget store slider evt i højre side, hvor man kan bede om at blive kontaktet

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  eWay-CRM - Org. 999236340 Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei.

Jeg har tatt en rask titt på deres nye webside, som bruker og ikke web-designer:) Jeg synes den ser ryddig og bra ut. Den ga meg også den informasjonen jeg forventet å finne.

Jeg kan ikke uttale meg når det gjelder rettskriving på Dansk, men jeg vet at det er viktig.

Det eneste lille jeg hang meg opp i var når jeg gikk inn på bloggen. Da ble det åpnet en ny side. Når jeg så ville tilbake til hovedsiden så ligger den på en annen flik. Helt fint; ikke noe problem. Jeg hadde derimot lukket hovedsiden og ønsket å gå tilbake til hovedsiden fra bloggen. Jeg klikket på 44 PIXEL oppe på venstre side, men den peker på blog.44pixel.com. For å komme til hovedsiden må man klikke på 44pixel.com, opp på høyre side. En liten sak, men jeg gjorde kun det jeg hadde forvente at jeg skulle gjøre.

Mvh

Stein Eksveen

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det meningen der skal stå i 1. menupunkt????????

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David 

Det er en ganske fin side.
Den er måske en anelse mørk - teknisk og nørdet.. Nogle mere relevante fotos kan muligvis være behjælpelige. 

Der er noget mere let og en anelse mere moderne over jeres blog - måske det er top-baren på sitet der gør det en anelse tungt.
Men det er selvfølgelig en smagssag. Ift. det kan I overveje om målgruppen er programmøren, markedsføringsmedarbejderen, direktøren, iværksætteren eller en anden?

I skal meget gerne have læst korrektur :-) ..

Overvej nogle relevante cases - tydeligt, gerne på forsiden.

VH Jonathan

Tilmeldt 18. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Fra  44Pixel ApS Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal stå services. Hvilken opløsning kører du med?

Jeg kan ikke umiddelbart selv replikere den visning du har screenshot af.

Tak for al den gode feedback :)

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

David Grady:

Der skal stå services. Hvilken opløsning kører du med?

Jeg kan ikke umiddelbart selv replikere den visning du har screenshot af.

Det er på min lille rejsenotebook (1366 x768) i firefox, men problemet er også forsvundet hos mig.

Jeg er dog ikke vild med at logo og åbne menupunkter forsvinder, forbi tekst og logo farve er hvid ligesom baggrunden indtil man scroller ned. F.eks. på kontaktsiden.

Baggrunden af pulldown menuen er heller ikke videre køn og lever ikke op til resten af designet.

På metode siden er der også lidt problemer med ikonerne. (på min pc)

---

Ellers synes jeg design og budskab, knapper m.m. sidder lige i skabet.

Tilmeldt 18. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Fra  44Pixel ApS Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed feedback Karsten. Mange tak for den.

Jeg rodede en del rundt med optimering af siden i går. Vil du have lyst til at gå ind og tjekke om de fejl du erfarede stadig opstår? Den på metodesiden kan jeg simpelthen ikke genskabe. Sært..

Du har helt ret i at der er noget galt på kontaktsiden.

Har du generelt nogle tips til menuen. Hvordan skulle den være for at du synes den var lækker?

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

David Grady:
Jeg rodede en del rundt med optimering af siden i går. Vil du have lyst til at gå ind og tjekke om de fejl du erfarede stadig opstår? Den på metodesiden kan jeg simpelthen ikke genskabe. Sært..

Det ser ud til problemet er isoleret til Mozilla Firefox.

Et nemt fix er at tilføje "text-align: right;" til "#motode-proces svg".

OBS: Løsningen er kun tjekket i Firefox og Chrome.

---

Et optimalt fix vil være at indsætte .card-number i den div den hører hjemme, i stedet for at flytte den med left: -270px;

David Grady:
Har du generelt nogle tips til menuen. Hvordan skulle den være for at du synes den var lækker?

Jeg vil anbefale dig a skrue ned for effekterne i submenuen og gøre den mere simpel. F.eks:

.navbar .submenu li {

  background-color: #fff;

  box-shadow: insert 0 1px 5px -2px #eaeaea;

  .

  .

  .

  opacity: 0.95;

}

Det vil være en god ide at lægge en skygge eller en lys border på submenuen, især på de dele af siden hvor baggrunden er hvid.

Noget i stil med:

.navbar .submenu {

  box-shadow: 3px 3px 3px rgba(0,0,0,0.2);

}

Men der er et overflow, som skal rettes først. Du kan se problemet ved at sætte en baggrundsfarve i .submenu:

.navbar .submenu {

  background-color: #000;

}

Hvis du vil have en mørkere submenu, så prøv med din mørkeblå baggrundsfarve med en lidt lysere border eller box-shadow inset, hvid/gul tekst og så gøre den mere transparent. F.eks. opacity: 0.85;

---

Til dit næste projekt, vil jeg anbefale dig at tage kig et css-koden på en standard bootstrap menu, da det kan gøres meget mere simpelt, hvor det efterfølgende er meget nemmere at finpudse.

---

Jeg kan se du ikke har lavet seo endnu. Når du går igang med det, så gennemgå alle head tags, så locales etc. er sat korrekt.

Tilmeldt 18. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Fra  44Pixel ApS Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for input! 

Sub-menuen er rettet til efter dit forslag. Super fedt :D 

Jeg får kigget på alt det andet.

Tak for din tid

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)