Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er ved at lave en side med trænings programmer.

Jeg har trænings programmet i et word dokument men i stedet for at copy/paste, vil jeg høre om i har en bedre ide?

Måske så det ser lidt indbydende ud? Evt en downloadknap hvor man så kan hente programmet.

Siden er lavet i wordpress :)

Vh Morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg har lavet flere løsninger til personlige trænere i fitness verdenen. F.eks. Selina Visbech.

Hiv endelig fat i mig via 31360737 eller Kasper@sedia.dk :-)

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er naturligvis snak om Selinasbodyguide.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Er det et gratis træningsprogram som dine besøgende skal have adgang til eller noget de skal kunne købe?

Hvis det er noget der er gratis og skal være tilgængeligt for alle så vil jeg klart anbefale dig at sætte træningsprogrammet op på selv siden.

Hvis det er noget som folk skal kunne hente eller købe sig til kunne du overveje at lave dit Word-dokument til en PDF, (og linke til det med en "download"-knap)

Du kan også gøre begge dele, det er måske i virkeligheden den bedste løsning, så kan folk både læse og se programmet (eller bare en del af det) på din side og derefter hente det ned i en print-venlig version eller lign.

Held og lykke med det.

Mvh. Lars

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Programmet er gratis men jeg synes ikke det ser så indbydende ud bare at smide det ind i et sort hvid blogindlæg. Tænkte der kunne være andre metoder men er bare lidt i tvivl om hvordan :)

Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Yo Morten, 

Er det ikke om at få en grafisk designer på til at lave en fed PDF, som virkeligt giver den grafiske frihed, som en designer kan have der? 
Så laves der blot en fed knap på sitet, som henviser til PDF'en. De fleste moderne browsere har det fint med at åbne en PDF i et nyt vindue. 

Det kommer jo aldrig til at se federe ud en selve sitet. ;-) Alternativ idé er at lave et landingsite, i ren HTML/CSS her og sørge for at det giver de fulde visuelle udtryk. 

Du skal være velkommen til at skrive til mig, hvis du ønsker lidt gratis hints: ss@standoutweb.dk 

Held og lykke med det! 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)