Lavede en særordre gennem noget dropshipping, og de sendte varen til en forkert adresse. En tidligere kunde.
Ham der har fået pakken fortæller at han gerne vil sende den videre. Skriver senere hvor han fortæller han har sendt den videre. Man kan dog se i pakkelabels at den ikke er afleveret, og ham der skulle have haft pakken har ikke modtaget noget.
Først, er du sikker på om det er den gamle kunde der ikke har viderer sent varen, eller den oprindelige kunde, der lyver med, at han ikke har modtaget? Bare vær sikker, sådan at du ikke risikere at fordømme den forkerte.
Når du siger pakkelabels, mener du så https://www.pakkelabels.dk/ ?
Det er jo ikke sikkert, at den gamle kunde også brugte dem, da/hvis han videresendte, men i så fald at han gjorde, så kan du vel heller ikke se dette? Ligegyldigt hvordan det bliver sendt, så er det vel hemmeligt, med mindre du har fået tilsendt et slags ordre nummer. Men selvfølgelig, hvis den gamle kunde har videresendt de varer, så har han vel en kvittering for dette. Og dermed, så videresender han vel heller ikke noget gratis, og hvis han ikke har gjort krav for betaling af varen, så er dette jo mistænksomt.
Du kan evt. spørge ham, den gamle kunde, om hvordan han har sendt det, og sig at du refundere hans omkostninger, hvis han sender dig kopi af kvitteringerne. Nu ved jeg ikke hvor lang tid der er gået, kan det tænkes/håbes at pakken allerede er undervejs, og det er den gamle kundes forsendelse valg, der bare tager lidt længere tid? Har du en skriftlig mail fra ham, hvor han siger, at varen er videresendt? I så fald, måske dette kan bruges juridisk? Da han indrømmer, at have modtaget varen, og lover at sende det videre/eller tilbage?
Mvh Allan