Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få andre til at stå som ejer af et domæne?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders B.:

Men vil det ikke være et footprint? Har læst mange steder at der skal være forskellige ejer på hvert domæne.

Jeg er ikke ekspert i SEO men er 100% sikker på at det ikke har betydning. Men vil gerne have nogle af de tunge eksperter på banen der kan sige ja eller nej til det.
Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt enig i den påstand. Hvis der er andre der har idéer til hvad man kan gøre, eller har lyst til at stå som ejer af et domæne, så skriv gerne.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du laver ordentligt indhold på siderne, straffer Google dig altså ikke, selvom du har mange domæner...

Men ved at en ven står som ejer, kan han potentielt også komme i problemer med f.eks Skat, hvis de opdager det, ligesom han vil være ansvarlig for indholdet. Så det skal du lige have fortalt personen. 

Dertil kommer, at en kontrakt kan være let at omgå, med mindre du bruger mange penge på en meget uddybende af slagsen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det rigtig nok. Tror dog jeg har fundet en løsning. Tak for kommentaren!

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

De mest udbredte løsninger er enten:

1) Adressebeskyttelse i CPR, så du kan få skjult alle oplysninger hos DK-Hostmaster. Det er et footprint, men det er hvad de fleste (mig selv inklusiv) gør.

2) Benyt fake registranter i udlandet, hvor man ikke skal verificere mod noget kendt register. Hvis du benytter butiksadresser, vil brevet fra DK-hostmaster typisk ikke blive returneret til dem.

3) Venner og familie som registranter. Hvis man kan skaffe nok er det en farbar løsning (men svært jo flere hundrede domæner du skal skjule). Det er en klar ulempe, at du kan risikere at de bliver kontaktet med henblik på køb af domænet eller klager over indholdet.

God vind

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kim Fredtoft:

2) Benyt fake registranter i udlandet, hvor man ikke skal verificere mod noget kendt register. Hvis du benytter butiksadresser, vil brevet fra DK-hostmaster typisk ikke blive returneret til dem.

Den skal man lige genoverveje i forhold til de nye regler for DK domæner, som snart træder i kraft :)

Læs artiklen her.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)