Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandlere til Italienske smykker

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har i november måned fået rettighederne i Skandinavien på et af Italiens 5 største smykkefirmaer. Det er både herre og damesmykker. Idag er de i over 20 lande og ligger ude i over 3000 butikker. Det er super kvalitet og som altid med italienske smykker også rigtig flot design.

Vi søger nogle forhandlere af vores smykker. Vi stiller dog vise krav. Hvis det er tøjforretninger skal det være forretninger med varer mellem 500 og 2000 dkk. Smykkeforhandlere skal også have en vis størrelse. Webshops, vil vi kun samarbejde med meget få, men det kan være interessant med den rette profil.

Vi søger forhandlere i hele norden. Det skal dog siges at vi har 2 mand ansat til at sælge smykkerne, men ville lige prøve denne her vej også.

Information og kataloger kan sendes hvis det ønskes.

Glæder mig til at høre fra jer.

Jesper Knudsen

Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 04:36

Hej Jesper

Jeg vil gerne høre mere om dine smykker.

På forhånd tak ,, min mail er,,  tools4you2good@yahoo.dk

Jeg køber en del i Hong Kong og Kina, og vil gerne have et alternativ.

Mvh. Jan

Fra Egå
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:29

Hej Jesper

Det lyder interessant. Lad mig høre lidt mere om det!!

Drop mig en mail på: pb (a) Martinello.dk 

Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:41

Hej Jesper,

Har i overvejet flere distributionskanaler ?  Her tænker jeg helt specifikt på forhandlere  på homeparty-basis, evt. suppleret med en netbutik

Jeg spørger da jeg overvejer et fritidskoncept baseret på en mobil børne- og kvindetøjsforretning for den mærkebevidste moder. Dem findes der mange af tænker du så- ja det gør der, men jeg vil foruden et par meget kendte mærker som evt Småfolk, IdaT, Mala og til kvinderne evt cream, Kaffe og soaked, gerne tilbyde noget man ikke lige ser i tøjbutikkerne i Horsens- det kunne evt være et par fede italiense mærker, her i blandt også smykker og andet tilbehør.

Jeg vil differientere mig på kvalitet men ikke mindst personlige relationer og personlig markedsføring. Jeg vil henvende mig til den travle hverdagskvinde som fokusere på kvalitet og særbehandling. dem der ikke har tid til at handle ind i hverdagen eller om lørdagen hvor specialbutikkerne som oftest lukker kl et her i byen. De vil efter deltagelse i et tøjparty være en relation der bliver dyrket med nyheder og modetrends, hvor en evt. netbutik kommer ind i billedet. Har jeg først vundet deres præference er de måske ikke potentielle emner til et snarligt kommende homeparty eller åbent hus hos mig, men ønsker istedet at handle via min hjemmeside.

Jeg er uddannet inden for salg7marketing og arbejder til hverdag i et design firma som key account manager med fokus på CRM, solution selling og etablering af langvarige kunderelationer, hvilket jeg tror positivt kan biddrage til dette "fritidsprojekt"- hvem ved, måske får jeg blod på tanden og dokumenteret økonomi til at det skal blive mit levebrød med tiden.

Venlig hilsen

Jette Friis Nielsen

Horsens

lars-jette@hotmail.com

Filuren er en mobil børnetøjsforretning for den mode– og kvalitetsbevidste småbørnsfamilie opstartet i 2006. Vi møder dig via en mobil stand på dit arbejde eller via en veninde/venne-aften som du arrangerer. Kan du samle mindst 10 veninder/ mødregrupper kommer jeg gerne forbi en aften eller weekend. Du får som arrangør 10% af dagens omsætning over 5.000,- til at købe tøj for i butikken.

Som et naturligt supplement til Filuren, blev webshoppen NetFiluren etableret primo 2008. Hermed kan vi nu tilbyde dig at købe tøj direkte fra nettet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:40

Hej

Jeg vil gerne have til mere information og kataloger

Mvh

Mode & Kunst

V. Helle Kastrup

Mail hkastrup@live,dk

www.modeogkunst.dk

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:22

Hej

Det lyder spændende, kan jeg høre lidt mere.

Hilsen

www.marjoe.dk Email er på siden.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:23

Hej

Lyder spændende.

Send info.

Hilsen

www.marjoe.dk      salg@marjoe.dk