Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt affiliate site

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Kildetoft Henriksen:

Jeg synes, at det er en flot hjemmeside

Kunne du være interesseret i et backlink

Tak for feedback. Jeg har lige sendt dig en besked her på Amino :-)

Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes at den ser rigtig godt ud, og har ikke rigtig noget at sætte en finger på, udover måske at der står "read more" i stedet for noget på dansk

Alt om senge, dyner og hovedpuder hos https://senge-testeren.dk Vi tester alt til en god nattesøvn.

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jørgensen:

Synes at den ser rigtig godt ud, og har ikke rigtig noget at sætte en finger på, udover måske at der står "read more" i stedet for noget på dansk

Tak for dit feedback Martin. Vi har desværre lige en udfordring med at få ændret "read more" til "Læs mere".

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser rigtig pænt ud. Men mangler der ikke en kort explainer på forsiden, der lige forklarer noget a la

"Velkommen til Billig Drone dk. Her på siden kan du sammenligne priser på droner, læse om reglerne for drone flyvning i Danmark og holde dig opdateret på, hvordan teknologien udvikler sig. God fornøjelse og god flyvning"

💥

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Tilmeldt 16. Aug 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Rued:

Ser rigtig pænt ud. Men mangler der ikke en kort explainer på forsiden, der lige forklarer noget a la

"Velkommen til Billig Drone dk. Her på siden kan du sammenligne priser på droner, læse om reglerne for drone flyvning i Danmark og holde dig opdateret på, hvordan teknologien udvikler sig. God fornøjelse og god flyvning"

💥

Tak for dit feedback, Rued. 

Din idé med en explainer er rigtig god - Må vi låne (dele af) den tekst du har formuleret?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, selvfølgelig må du det :) Men du kan også bestille hele videoen hos os, hvis du vil. Det er netop explainer video, vi laver i vores virksomhed

Der får du tekstforfatning, indtaling af voiceover, animationer, redigering og eksportering med i pakken. For 20 sekunders video skal du ikke slippe mere end 3995

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Tilmeldt 23. Aug 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at det er en flot hjemmeside, men den er måske lidt kedelig?

Ejer blandt andet Onlinetræner.dk, hvor du kan finde et træningsprogram

Tilmeldt 16. Aug 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

onlinetraener:

Jeg synes, at det er en flot hjemmeside, men den er måske lidt kedelig?

Tja, vi har valgt at holde det lidt simpelt til at starte med. Om den er kedelig eller ej, kommer vel lidt an på hvordan man ser på det.

Har du evt. nogle forslag til hvordan siden kunne blive mere spændende i denne øjne?

Tilmeldt 23. Aug 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var måske lidt hård - ved at kalde den kedelig. 

Jeg kan godt lide din tankegang med, at den skal være simpel. Det er ganske pænt. 

Synes bare der mangler lidt spræl. 

Logoet er pænt. 

Ejer blandt andet Onlinetræner.dk, hvor du kan finde et træningsprogram

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)