Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt affiliate site

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi er i gang med at opbygge en ny affiliate side - www.billigdrone.dk

Vi vil gerne have lidt feedback på siden - Primært på opbygningen af den og om i ser nogle åbenlyse mangler.

Det er primært prissammenligningen som skal drive det, så det er mest den vi søger feedback på. Der er fortsat lidt placeholder content rundt omkring og ikke opbygget sider til samtlige droner.

https://billigdrone.dk/drone-priser/

https://billigdrone.dk/dji-phantom-4-advanced-pris/

På forhånd tak :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Dec 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Chiptuning Europe Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser fint ud. Ser ud til at der er lagt meget grundigt arbejde i det :-)

Det her er nok bare en personlig præference. Jeg kunne godt tænke mig at prissammenligningen gav et overblik på en side fremfor at skulle bladre over 4 sider.

Nystartet website om chiptuning på: Chiptuning-Europe.com

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Sørensen:

Ser fint ud. Ser ud til at der er lagt meget grundigt arbejde i det :-)

Det her er nok bare en personlig præference. Jeg kunne godt tænke mig at prissammenligningen gav et overblik på en side fremfor at skulle bladre over 4 sider.

Tak for dit svar (Jeg er også en del af Billigdrone.dk , så jeg svarer lige) :-)

Og ja, vi har da forsøgt at gøre det ordentligt og være grundige :-) - Så vi er glade for at det kan ses.

Vi har haft overvejelser om at have alle elementerne på samme side. Det bliver bare lige pt. 31 elementer på samme side, hvilket vil betyde at den bliver meget lang, især på mobilen :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Dec 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Chiptuning Europe Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hvis de skal være på en side, bør elementerne selvfølgelig være mindre. Hmmm, ja det med mobilen havde jeg ikke lige tænkt over.

Nystartet website om chiptuning på: Chiptuning-Europe.com

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot og overskuelig side. Thumps herfra!

Kan egentlig godt lide at tabellen er i fht. vandret læseretning i stedet fro den mere "traditionelle" nedadgående/lodrette tabel man ofte ser.'

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes designet på siden, ligner et gratis wordpress template.

Med det mener jeg, at det er lidt kedeligt at se på, jeg ville bounce ret hurtigt hvis jeg ledte efter en drone, så jeg kunne godt savne et mere moderne, tidssvarende design, hvor jeg kan tænke, det er fanme en lækker side, her skal jeg bo det næste stykke tid.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 16. Aug 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

ICHALLENGE:

Super flot og overskuelig side. Thumps herfra!

Kan egentlig godt lide at tabellen er i fht. vandret læseretning i stedet fro den mere "traditionelle" nedadgående/lodrette tabel man ofte ser.'

Tak for dit feedback, vi er glade for at du synes det er flot! :-)

Og ja, den vandrette model mener vi er lidt pænere og overskuelig, bl.a. i forhold til læseretning.

Tilmeldt 16. Aug 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Schlosser:

Jeg syntes designet på siden, ligner et gratis wordpress template.

Med det mener jeg, at det er lidt kedeligt at se på, jeg ville bounce ret hurtigt hvis jeg ledte efter en drone, så jeg kunne godt savne et mere moderne, tidssvarende design, hvor jeg kan tænke, det er fanme en lækker side, her skal jeg bo det næste stykke tid.

Hej Rasmus,

Tak for dit feedback. Det er bygget på premium versionen af Impreza temaet.

Vi er ikke helt færdig med siden endnu, men jeg synes egentlig at vi er kommet ganske godt rundt om vores WP template. Hele pris delen på siden er lavet fra 'scratch' og har intet med noget tema at gøre :-)

Vi synes egentlig også umiddelbart at designet er ganske moderne, men sådan er vi vel så forskellige.

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der skulle være andre, der har lyst til at give lidt feedback, så vil vi meget gerne høre fra jer :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)