Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dækkeservietter (Underlag til børns tallerkener og bestik)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ålsgårde
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 49
Fra  Ü-Wear Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og leger lidt med tanken om at begynde at lave / få produceret nogle dækkeservietter til børn i alle mulige søde former og farver.

Jeg har fået min idé af at se på de dækkeservietter mine børn de har (En sky i blå og lyserød) og jeg har nogle idéer til mit eget design.

Men hvor får man lavet disse servietter? Hvis jeg kan lave eget design, hvordan får jeg så lavet det endelige resultat? Skal jeg kontakte nogen i udlandet som kan lave det her silikone dækservietter? :)

Hvad kan man cirka forvente et parti af 100 vil koste hvis det var? 

Jeg håber nogen kan hjælpe! God Onsdag.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg ville prøve at finde en leverandør af den slags via Alibaba eller via en white label producent her i Europa.

Men jeg tror dog du skal regne med at få lavet et meget større oplag end 100 af hver dækkeserviet. Du kan sagtens bestille samples fra dem og det bør du også gøre, men et endelig oplag på 100 er et meget lille oplag i den verden.

Inde på Alibaba kan du ud for de fleste produkter se en MOQ (minimum order quantity), og den giver dig en pejling omkring hvor mange stk. du skal bestille som minimum.

Her er en hurtig søgning på Alibaba https://www.alibaba.com/trade/search?fsb=y&IndexArea=product_en&CatId=&SearchText=table+napkin+silicone

Sørg for at du har alting klar og er meget specifik og detaljeret inden du bestiller noget. Du får som regel det du beder om så sørg for at du beder om det helt rigtige :)

Dernæst, da dine produkter henvender sig til børn så sørg for at du har styr på alt omkring CE-mærkninger, ROHS osv. inden du går igang med at bestille 1000 dækkeservietter.

Held og lykke med projektet.

Mvh. Lars

Mvh. Lars

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)