Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Secured by Nets

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Så kom dagen endnu en omgang med svindel, denne gang for 6100kr, jeg blev ringet op en en fabrilsk person som fortalte mig at hans kones dankort var der blev trukke dette beløb og de havde spærret kortet da der var forgået svindel.

Jeg er så heldig at jeg når at få fat på nets fraud som fortæller at det er korrekt at kortet tilhøre ikke det navn som der oplyst til min shop. Og herefter gls chauffør som kommer tilbage med pakken .... denne gang

Kortet var ikke flaget i min quickpay som muligt svindel så jeg under mig 

Så nu tænker jeg er man kommet der til hvor man skal impleter Secured by Nets til dankort.for at sikre sig mere.

Er der nogen der ude der har erfaring med om kunderne dumper fra eller er de ligeglade i det store træk.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gøre det. Der KAN givet være tab af kunder i visse fald  men det er altså så let og jeg ser det som noget helt naturligt faktisk og det stopper ingen af mine, ganske mange, netindkøb
Man burde nok kunne have det så det kun var ved køb over xx kr (500 or whatever) 

vh John hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej john

Som udgangspunkt kan jeg se hos nets at det først er ved 450kr den kræver at man skal anvende secure by nets til dankortet så man kan jo sige det er jo først der den indtræder med bekræftelse 

Anvender det selv med mit visa og mastercard privat og det er jo simpelt der efter man er tilmeldt

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jensen, QuickPay:

Hej

Vi som PSP (jeg er fra QuickPay) hører efterhånden kun positive meldinger om det.

https://learn.quickpay.net/blog/2017/06/20/secured-by-nets.html er et par mdr. gammel - og siden er det blevet mere "normalt" og mere positivt.

vh

thomas jensen

Jeg blev da guidet via e-mail fra en af dine kollegaer i forhold til at få slået funktionen til på min 2 shops. Men kan se at funktionen er blevet aktiveret både med 269kr samt 355kr beløb. Og på netbank står der "Overførsel mv." når pengene går ind. Hvor der før i tiden stod noget af Quickpay ordre-ID

Men måske nogle indstillinger jeg skal pille lidt ved for at få det til at virke optimalt? (synes beløb på 269 lige er tidligt nok til aktivering af denne 3D secure)

Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er 100% Nets som styrer hvornår en transaktion skal challenges m. en sms.

Mht. teksten på dit kontoudtog er det desværre et kendt problem hos Nets. De arbejder på sagen siger du - du kan evt. kontakte dem og gøre dem opmærksom på probemet (så det får lidt mere fokus).

vh

thomas

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jensen, QuickPay:
De arbejder på sagen siger du

Så de 450kr kan vi ikke tage for gode vare?

Thomas Jensen, QuickPay:
Det er 100% Nets som styrer hvornår en transaktion skal challenges m. en sms.

Har jeg sagt det?

Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

PSP'en kan ikke i sin ende se om en given transaktion er blevet challenged m. en sms eller ej. Derfor markeres en transaktion m. "secured by nets" såfremt det var slået til på det tidspunkt transaktionen blev gennemført - og ikke pga  challenge eller ej.

vh

thomas jensen

Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Fra  QuickPay Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg prøver lige at byde ind med beskrivelse af Secured by Nets (SBN)...

Hvis man anvender en betalingsgateway, der understøtter SBN (og man har aktiveret dette), så så ryger en transaktion forbi hele to services, som Nets stiller til rådighed. Den sidste service i flowet kan enten kræve 2-faktor auth vha. SMS-kode eller NemID eller den kan blot viderestille forbrugeren tilbage til betalingsvinduet - vel at mærke uden at forbrugeren nødvendigvis opdager, at de har været forbi denne service.

Det eneste der pt. udløser krav om 2-faktor auth er hvis beløbet overstiger 65 EUR (og ikke præcis 450,- hvilket man opdager, når man laver edge-case testing). Nets kan (og vil ganske sikkert) med tiden udvide og tilføje flere parametre - uden at det iøvrigt involverer hverken betalingsgateway eller butik.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)