Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille firma søger praktikant til opdatering af webshop samt pakning og afsendelse af varer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er lidt i vildrede her, vi har en mindre firma, med omkring 80 BtoB kunder samt en mindre dagligt salg fra privat webshop.

Vi har brug for en der kan komme og hjælpe i det daglige på lager / kontor, tænker 2-3 timer hver dag med opdatering af webshop, modtagelse af ordrer samt pakning og klargøring af dagens bestillinger. Hvis kompetencerne er til det, meget gerne også fokus på vores socialemedier, udarbejdelse af nyhedsbreve mm.

Økonomisk har vi ikke det helt store råderum at afsætte på en tjans som denne, men hvad vil i andre foreslå? Er det en egentlig praktikant vi er ude efter? I så fald hvor finder jeg en der har interesse i netop denne type jobbeskrivelse når den både indebærer MEGT let lager arbejde samt noget webshop administration og lidt grafisk.

Jeg har længe fulgt amino og fået svar på alt hvad jeg søgte, håber virkelig at mit nu første indlæg vil blive modtaget godt med kompetente svar.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Iben

Fra Sofia
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 71
Fra  foxylex.dk Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iben. 

Jeg tror ikke lige umildbart det er en praktikant i står og mangler. 
Jeg er selv i praktik for tiden, som handelsøkonom. De opgaver du slår op, er lidt i hver sin retning med lager og IT-arbedje. 
Jeg er som sagt selv i praktik, og skal være det i 8 måneder, med 37 timer om ugen. Jeg tror at det er det primære formål med praktikanter at de kommer ud i en fuldtidstilling. 
Jeg ved ikke om der er nogle steder hvor man har en praktik periode, hvor man kun skal arbejde 3-4 timer om dagen. 
Måske kunne i finde nogle flere timer end de 3-4, så man vil kunne tilbyde et fuldtidsjob, med hjemmeside optimering og mulivis noget markedsføring og salg, og så slå et job opslag op på linkedin, og jobportalerne ved de relevante skoler, det var ihvertfald det der fik mig ansat ved den virksomhed som jeg er i praktik i nu :-) 

Ved ikke om det kunne hjælpe lidt? 

- Kasper Pape

Tilmeldt 15. Aug 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Tak for hurtig tilbagemelding. Det giver mening hvad du skriver. Jeg kan nok sagtens finde på mere en evt. praktikant kan lave. 

Mvh Iben

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du lyder som et ideelt job til en flexjobber eller førtidspensionist.

Der er god mulighed for længerevarende løntilskud (mere end 1 år) ved ansættelse af en medarbejder med varigt nedsat arbejdsevne.

Og der er rigtigt mange dygtige folk, der gerne vil holde kontakten til arbejdsmarkedet, selv om de ikke længere kan arbejde fuldtid.

Tilmeldt 15. Aug 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten. Tak for input. Jeg har undersøgt om ordningen lige siden din besked og hvis blot vi kan finde os en ansøger med kompetencerne, ender det nok med, at det bliver denne vej vi går. 

Det giver på sin vis også en hel del bedre mavefornemmelse at hjælpe en fleksjobber igang, end at lade en ung inspireret praktikant lave intetsigende arbejde, blot for at udfylde de resterende timer.

Hav en god dag

Mvh Iben

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iben

Du skriver ikke hvor i landet du befinder dig.

Du skriver heller ikke noget om hvilken shop i bruger.

Jeg er selv ved at starte webshop op og kunne da godt bruge lidt løn i nogle timer ved siden af.

Jeg kender alt til lager. Indkøb, ordrer, retur, varemodtagelse og kundekontakt. Jeg har arbejdet med forskellige firmaer som truckfører, lagermand-lagerchef og forsendelse til DK og andre lande.
Jeg har arbejdet med hjemmesider i mange år, og senest med Prestashop i forskellige versioner.

Jeg har også været ansat på kontoret med ansvar for design, Photoshop, print og kodning af ID-kort til Lufthavn, fængsler og hospitaler mm. Det var den gang PET skulle godkende mig som person :-) og så her jeg arbejdet med narko (bedøvelse til dyr).

Jeg har også været ølmand og chauffør for Sculstad og har derfor kort til lastbil, bus, kran, bil og MC.

Jeg har været lidt rundt :-) og for mig er lønnens størrelse ikke det der tæller mest. Det er jobbet der tæller.

Men mit ønskejob lige nu kunne godt være noget online med f.eks. vedligeholdelse af en shop.

// Lars

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Dec 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Chiptuning Europe Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok mere en virksomhedspraktikant end studiepraktikant du har brug for.

Nystartet website om chiptuning på: Chiptuning-Europe.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)