Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER REFERENCER

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Otterup
Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg er en ung knægt på 16 år, som er begyndt at arbejde i wordpress :)
Jeg har valgt ikke at lave webshops. Jeg laver infosider, blogs osv bare ikke webshops :)
Jeg har ikke bygget det store før, men har dog lavet siden www.testside.soveguiden.dk, helt selv. Jeg har prøvet at vise så mange som mulige forskellige dele jeg kan lave, for at vise dig hvad jeg kan :)
Som du kan se er siden overhovedet ikke gjort færdig, da det kun er en testside. Min rigtige side kommer om en måneds tid, ca :)
Jeg har intet grafik, ingen billeder, ingen tekst derfor er der ikke rigtig noget på siden, dog er der nogle halv færdige dele, som ville være helt færdig hvis jeg havde billeder/grafik og tekst. Jeg vil gerne have nogle referencer, og ønsker meget gerne at hjælpe dig med din opgave! Jeg har en pris fra 1500kr - 2500kr alt efter krav til opgaven.
Det eneste du skal gøre er at kontakte mig på:

Mobil: +45 40 51 99 39
E-mail: nikmussen@gmail.com

Jeg har lavet de her hjemmesider:
Testside.soveguiden.dk

Jeg har lige nogle krav til jer:
- Bygger i wordpress
- Bruger kun "DIVI", et tema jeg har købt.
- Du må gerne have billeder/tekst ellers finder vi ud af det.
- Må meget gerne have nogle ideer til siden, eller nogle sider du synes er fedt.
- Du skal have domæne og host klar.

Med i tilbuddet får du:
- En opsat website efter kundens ønske.
- 3 måneder, hvor jeg hjælper med at rette små rettelser og hjælpe med spørgsmål :)

Kontakt mig for at høre mere :-)

//Niklas

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas. Friskt indspark. Jeg er bange for, at din pris, bl.a. som uerfaren og med krav om et bestemt tema ikke er helt konkurrence-dygtig. Omvendt skal vi jo heller ikke faldbyde os selv. Jeg vil foreslå, at du finder nogle frivillige foreninger eller andre, som du kan donere en hjemmeside og så efterfølgende bruge disse som reference. En anden mulighed er at slå dig op som freelancer, f.eks. her på Aminohttps://www.amino.dk/freelancer. Her vil du også kunne se, hvad 'konkurrenterne' tilbyder. Måske kan du også byde ind på nogle jobs, eventuelt i samarbejde med andre. Men du må i al fald have god vind med det!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ingen du begynder at tage penge for at sætte sider op for andre synes jeg du skulle faa styr paa din test side som det mindste https://www.screencast.com/t/hq6XjGnp07E  den danser rundt.

Du kan slet ikke tillade dig at tage penge for det som du kan indtil videre som jeg ser det.  som jeg ser det øver du dig endnu. HVis du skal lave for andre gør det gratis indtil du har erfaring og viden til at begynde at tage penge for det.

Du laver ikke grafik som jeg forstaar det ? Dvs at kunderne skal selv ud og koste paa Grafik til siden som logo andre grafik opgaver til siden ?

Du bruger DIVI som jo har drag and drop eller visual builder som er gjort for at gøre det nemt for folk som ikke kan lave hjemmesider nu selv kan lave det nemt.

Det er iorden at starte med at vil lave hjemmesider men at tage penge for det nu er at tage Numsen paa "kunderne" , som jeg læser din traad har du ingen erfaring du har bare købt themaet og vil prøve dig frem. Men sig at du øver dig og vil have erfaring og vil gøre det gratis er en anden sag.

Kan du SEO, ved du noget om SEO ? som jo er en vigtig del for at ens hjemmeside skal have succes. 

Lidt læsestof https://www.amino.dk/blogs/mikkeldemib/archive/2017/04/06/hvad-koster-en-hjemmeside.aspx    https://www.amino.dk/blogs/mikkeldemib/archive/2017/03/16/10-sp-248-rgsm-229-l-til-dit-webbureau.aspx

mvh

anders

Tilmeldt 7. Oct 16
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal sælge din ydelse en smule billigere indledningsvis.

Referencer er alfa omega i denne branche, da folk gerne vil vide hvad de kaster deres penge efter.

Få 5-10 gode referencer, og så kan du begynde at sætte dine priser op :)

Alarm til hjemmet - Tyverialarm - alarm uden abonnement - videoovervågning - sikring af hjemmet - Alarm.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)