Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny teknologi og kunstig intelligens brugt til innovativ dansk chatbot - Feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Aug 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har udviklet en chatbot der bruger en blanding af flere forskellige former for kunstig intelligens til at forstå og kommunikere på dansk. Målet med chatbotten er at den skal finde smagsoplevelser som brugere måske ikke vidste fandtes eller hjælpe med at tage en beslutning omkring hvor brugeren skal tage hen for at spise eller drikke. Siden er sat op som en webapp, så man kan gemme den på hjemmeskærmen på mobilen og få hele app-oplevelsen uden at skulle downloade en app fra Play/App store.

Når man arbejder med kunstig intelligens er det vigtigt at have et stort dataset. Hver gang den bliver brugt, lærer den nye samtaler og måder at kommunikere på. I den forbindelse ville jeg rigtig gerne have Jer til at prøve den og komme med feedback om hvordan i synes brugsoplevelsen var.

Link til chatbotten: https://www.forkchoice.com/

Tusind tak for hjælpen,

Mvh 

Silas Mortensen

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silas, rigtig spændende projekt!

Syntes dog ikke jeg kunne få den til så meget... og den lider af de sædvanlige problemer med at forstå en samtale.. som om det blot er nogle meget simple svar der er bygget ind i modellen...

den kunne ikke finde ud af hvor jeg var ud fra gps signal, og den kender ikke Brønshøj, når jeg skriver det til den...

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Aug 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for feedbacken. Det er super spændende at rode med kunstig intelligens :)

Det er præcis derfor at det er spændende at få Jer til at prøve at bruge den. Jeg kan se at den nu har fundet ud af at Brønshøj er en by, så det går fremad for den. Det med GPS lokationen er en smule mere underligt da den burde spørge efter din geo location. Men tak for din feedback! Jeg må piske maskinen til at blive endnu klogere :)

Mvh Silas

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)