Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket gratis online, men på sigt betalings regnskabsprogram kan folk anbefale??

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Billy oog er ret godt tilfreds

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Vi startede med den gratis version i Dinero, men valgte senere at købe et år - og har kun i tankerne at forsætte med det.

Det er tidsbesparende, og vi oplever, at vi faktisk også sparer penge til vores revisor til årsregnskabet.

Varmeste anbefalinger herfra.

Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Fra  Aconta ApS Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart anbefale Billy!!

- det et nemt og enkelt system at arbejde i, og når du skal til at betale for løsningen har du en fornuftig prisstruktur.

Mvh Frederik Ploug

www.aconta.dk

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil også foreslå Xena.biz de har det hele samlet og du kan komme igang med det samme.
Det er flere ting som er standard i Xena såsom lagerpluksedler og følgeseddel, automatisk bilagsgenkendelse (en unik e-mail adresse som alle dine købs kvitteringer sendes til, så læser det selv bilager. Rigtig smart og nemt)

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John. Ja, www.liste002.datakons.dk er 100% up-to-date og tjekkes jævnligt af udbyderne. Måske kan du finde nogle af svarere her.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)