Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til webshop i testfase

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har behov for feedback, til min webshop som er i testfasen.
Det er muligt, at lave et prøvekøb, da der er sat et test betalingssystem op.

Hvad fungerer ikke, hvad bør laves om, er siden for langsom eller uoverskuelig?
Kom med jeres mening, det vil være en kæmpe hjælp!

Mange tak
Kaj

www.re-living.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaj

fedt projekt!
Min helt ærlige vurdering er dog, at jeg syntes hjemmesiden ser meget rodet ud. Produkterne er sat meget sjovt op, og teksterne står mange forskellige steder. Jeg ville nok også fokusere på at få skrevet en del mere tekst til dine forskellige kategori sider, og så ville jeg selv have lavet nogen USP'er(unique selling points) i toppen af siden. Der må være en grund til jeg skal vælge dig frem for hvilken som helst anden indenfor samme branche. 

I forhold til hastigheden på hjemmesiden, er der også en del der skal arbejdes med. Siden kører meget langsomt lige pt, men det er noget man relativt nemt kan arbejde på. 

Held og lykke med projektet, og skulle du få brug for noget sparring er du altid velkommen til at skrive en mail til mig på mads@seo-service.dk.

Rigtig god dag.

[Manuel signatur med link udenfor signaturfelt fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 11. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Mads!
Når du skriver teksterne står forskellige steder, kan du præciserer hvad du mener?
Bare så jeg er mere sikker ☺️

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaj,

 

Fedt at du er i gang med at lave din egen webshop! Stor respekt, det er et stort arbejde at gå i gang med. Der er efter min mening en del at se på i forhold til din webshop.

 

Når jeg kommer ind på siden, så forvirrer den bevægende tekst mere end den gavner, fordi tekst elementerne dukker forskellige steder på skærmen. Og at sætte sorte Instagram og Facebook logoer på en mørk baggrund gavner heller ikke. Jeg ville nok lave hele den sektion om og så sætte nogle produkter i fokus i stedet. På den måde kan besøgende se med det samme hvad denne webshop handler med, og så er det en god mulighed for at fremhæve et godt tilbud.

 

Det engelske på siden skal væk! F.eks. ”The Shop” I menuen, ”No products in the cart” når man hover over indkøbskurven, “New” I produktbilledet osv.

 

Som der også står ovenover, så skal der optimeres med hastigheden på siden.

 

Du bør også overveje at tage et kig på dit logo. Det kan blive meget svært at se de små detaljer hvis man har en lavere opløsning på computeren, men også hvis du skal bruge det på tryk osv.

 

Jeg kan heller ikke se noget ved dit Instagram feed? Ved ikke om det måske stadig er fordi du er i gang med det.

 

Det er bare lige nogle af de ting som lige hurtigt sprang i øjnene på mig. Men som sagt, fedt at du kaster dig ud i det. Du skal være velkommen til at kontakte mig hvis du har brug for noget sparring, eller vi skal hjælpe dig med din webshop.

 

God aften,

Mathias Ravn-Nielsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)