Du skal også tænke på målgruppen...
Præcis! Og jeg tror omvendt du helt har misforstået din målgruppe! At læse - eller udvikle sig - er en livstil - passion - mindset. Helt på samme måde, som at løbe en tur!
Du vil udvikle en service, hvor folk kan springe over hvor gærdet er lavest. Folk der læser, læser også selvom de har travlt! Folk der ikke læser så meget, læser ikke fordi de har travlt, men fordi de ikke har en motivation for det - helt på samme måde, som dem der ikke løber.
Du siger indirekte til mig, at jeg ikke har travlt og har for meget tid, fordi jeg læser meget!
Fy, skamme! Helt forkert opfattet! Travlhed er en plat undskyldning for ikke at gøre tingene! Er man motiveret - og kan prioritere - så er der altid tid! Også til at læse!
Du får ikke folk, der normalt ikke læser ret meget til at læse mere - blot fordi du gør bogen tyngere! Omvendt vil en maratonløber også kigge underligt på dig, hvis du tilbød ham den korte rute! 
Der er sikkert plads på hylderne til en service som din - men det er til et segment, der ønsker at forsøge - men som aldrig fuldfører! Dem der køber løbeskoene - men aldrig får dem brugt!