Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekspansion til Tyskland

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jul 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Parkeringskompagniet Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi er et app-baseret selskab, som kort fortalt hjælper vores kunder til at håndtere deres parkeringsarealer digitalt og billigt fra deres telefon.

Det har skaffet os en hel del kunder i Danmark og nu er interesse fra udlandet, især Tyskland, begyndt at dukke op. Konkret drejer det sig om potentielle kunder i Flensborg og Hamborg.

Vi er derfor interesserede i at komme i dialog med folk som har erfaring med at ekspandere til det tyske marked, gerne konkret erfaring med salg af licenser til udenlandske partnere. Vi har mange ideer til hvordan vi kan komme i gang og har også en del kontakter på plads, men vil gerne tale med nogle som har gjort det hele før.

Vi har softwaren, hardwaren og pengene til at igangsætte en ekspansion, men da vi i bund og grund bare er nogle unge iværksættere hvor tingene er begyndt at gå rigtig stærkt i år, vil vi gerne sikre at vi får den bedst mulige start på det nye marked, uden for mange unødvendige rookie-fejl. Der vil være rigtig mange penge at hente, hvis vi også her kan få en fod inden for døren.

Mere konkret viden om selskabet og andet gives naturligvis gerne ved seriøse henvendelser herigennem.

Så hvis du har bred erfaring med denne type udfordring eller har en i dit netværk som vi bør tale med, inden vi går i gang, tager vi gerne imod.
Påfør telefonnummer eller mail, så kontakter jeg jer hurtigst muligt.

På forhånd tak.

Kasper Daae

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Sikke dog et fantastisk forretningskoncept. Det er en af de der ideer jeg selv ville ønske jeg havde fundet på Wink

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men har i overvejet at søge samarbejde med investorer, eller evt. tage en eksterne leder ind i gruppen? Det virker som et oplagt koncept der kan skaleres og derved komme rigtig bredt ud! 

Hilsen Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jul 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Parkeringskompagniet Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Mange tak for de pæne ord. Vi er glade for at vi er gået i gang i hvert fald :)

Ja, vi har løbende fået investeringstilbud og har bestemt overvejet at få kompetencer ind ad den vej, men det rette match lader vente på sig.

Hilsen Kasper

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker bare at set handler om at vokse hurtigt så der ikke kommer et lignende koncept og overhaler jer indenom....

Men super spændende forretningsmodel så al held og lykke med det :)

Mvh Morten

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)