Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klimasite søger grafisk designer

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jesper og Peder

Beklager, men I tager ikke telefonen. Får besked om at I/ du ikke er på kontoret eller en mobilsvar hvor jeg ikke ved hvem modtageren er.

Taketwo.dks kontaktformular virker ikke, melder skriptfejl ved indsendelse.

Kunne I evt. ringe til mig på 2699 3313?

Tommy Duus

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:15

Hov, der var lige sket en smutter da vi overførte vores side til en ny host Embarrassed. Men det er fikset nu.

Vi har som tidligere nævnt ikke tid til at hjælpe inden for den nærmeste fremtid.

Hvis du har noget information på projektet kan du prøve at sende det til mig, så skal jeg lige videreformidle det til det nærmeste netværk. Kender skræmmende mange som har interesser i den retning Big Smile

/Peder

P.s. Du kan fange mig på psj@taketwo.dk  

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:45

DASK-online:

Kære Jesper og Peder

Beklager, men I tager ikke telefonen. Får besked om at I/ du ikke er på kontoret eller en mobilsvar hvor jeg ikke ved hvem modtageren er.

Taketwo.dks kontaktformular virker ikke, melder skriptfejl ved indsendelse.

Kunne I evt. ringe til mig på 2699 3313?

Tommy Duus

Var desværre ikke lige ved telefonen der ved middagstid hvor du ringede, men da der er tale om "frivilligt" arbejde, vil jeg meget gerne have hvis du sender mig en beskrivelse på jesper@qtag.dk - så kan jeg kigge nærmere på det.

Jeg er i Bruxelles mandag-fredag i næste uge, og vil i den periode ikke få tid til at kigge på det - derefter er tiden lidt bedre.

// Jesper Skov

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)