Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har modtaget et krav fra en kurator for betaling af bil reparation, men jeg har betalt

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

I så fald må kurator vel dokumentere, at du har fået kredit. Hvornår fik du reparationen udført?

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jørgen:
Ja det var meget dumt at du ikke fik en kvittering.

Enig med Jørgen.

Jeg har prøvet noget lignende , hvor IT-systemet var "brudt" ned, men man ville gerne modtage betaling for faktura på kr. 12.500,00.
Kvittering "kunne ikke" laves, da firmaet var "ON-LINE". På bordet fandt jeg en bagerpose og herpå måtte leverandøren så påføre nødvendige info, samt beløb modtaget kontant, underskrift og stempel. Mappen for det år, skal ryddes næste afslutning, så forsvinder lugt/duft af kanelsnegl fra kontoret.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperMoeller:
Så nu er kontant betaling = sort arbejde!?

Ja når der ikke modtages nogen faktura eller kvittering. 

Nok lidt naivt at tro at kurator ikke vil forfølge et krav på 6.000 DKK. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i en tilsvarende situation, hvor en kunde og jeg havde aftalt en byttehandel, haft held med at forklare kurator sagens rette sammenhæng - alene ved at beskrive det i en mail. 

Start med dialog - hold fast i, at du ikke vil betale to gange - hvis du ikke hører mere, så vent på stævning.'

Hvis du har mulighed for at anskueliggøre, at du har betalt kontant, så inddrag dette i dialogen.

VH Hans

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)